سامسونگ دو مانیتور جدید بازی QD-OLED را در CES 2024 معرفی می کند

در نمایشگاه CES (نمایش لوازم الکترونیکی مصرفی)، سامسونگ معمولا از تلویزیون‌ها، نوارهای صوتی و سایر محصولات صوتی و تصویری جدید خود رونمایی می‌کند. در طول نمایشگاه CES 2024، شرکت کره جنوبی احتمالا مانیتورهای بازی جدید سری Odyssey مبتنی بر QD-OLED خود را به نمایش خواهد گذاشت. Samsung Display برنامه های خود را در وب سایت میکروبلاگینگ اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد.

مانیتورهای گیمینگ QD-OLED سامسونگ برای سال 2024 دارای نرخ رفرش 360 هرتز هستند

سامسونگ دیسپلی از دو نمایشگر جدید بازی QD-OLED در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا رونمایی کرد. یکی از مانیتورهای QD-OLED دارای صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی 110ppi خواهد بود، در حالی که دیگری دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی با وضوح 4K، تراکم پیکسلی 140ppi و نرخ رفرش بومی 360 هرتز خواهد بود. این بالاترین نرخ تجدید صنعت در بخش نمایشگرهای OLED است. طبق گزارش‌ها، هر دو مانیتور در مرحله تولید انبوه بوده‌اند و می‌توانند چند هفته پس از اعلام عرضه شوند.

این شرکت کره‌ای گفت که از فناوری چاپ جوهرافشان بسیار دقیق برای ایجاد پنل‌های 4K QD-OLED برای نمایشگرهای بازی استفاده می‌کند. این شرکت قصد دارد محموله های نمایشگر QD-OLED خود را در سال 2024 نسبت به سال گذشته سه برابر کند.سامسونگ  قصد دارد با گسترش سبد محصولات خود و با به دست آوردن مشتریان جدید به آن دست یابد (Samsung Display پنل های QD-OLED را به برندهای دیگر مانیتور مانند Dell و Alienware می فروشد).

سایر مشخصات مانیتورهای گیمینگ QD-OLED آینده سامسونگ فاش نشده است، اما ما انتظار داریم که آنها دارای مشخصات درجه یک باشند. مدل‌های سطح بالاتر ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند پورت‌های HDMI 2.1 و USB Type-C، اتصال بی‌سیم و سیستم عامل تایزن برای استفاده از برنامه‌های پخش رسانه باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.