مجموعه Galaxy AI سامسونگ اکنون از یک زبان اضافی پشتیبانی می کند

همانطور که ویژگی های Galaxy AI می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد، می تواند به همان اندازه برای دیگرانی که زبانشان پشتیبانی نمی شود بی فایده باشد.

برخلاف سایر ویژگی‌های سامسونگ که قفل منطقه‌ای هستند – مانند Good Lock – Galaxy AI تقریباً در همه جا در دسترس است. با این حال، محدودیت‌هایی دارد و از هر زبانی پشتیبانی نمی‌کند، به این معنی که برای برخی از کاربران، Galaxy AI آنقدر که می‌توانست مفید نیست.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که سامسونگ دائماً با افزودن پشتیبانی از زبان‌های بیشتر، هوش مصنوعی گلکسی را بهبود می‌بخشد. و اکنون، فرانسوی کانادایی به فهرست رو به رشد زبان‌هایی می‌پیوندد که کاربران هوش مصنوعی Galaxy می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

زبان فرانسوی کانادایی اکنون برای Galaxy AI در همه دستگاه‌هایی که مجموعه مجهز به هوش مصنوعی را ارائه می‌دهند در دسترس است – نه فقط Galaxy S24، این لیست شامل سری S23، S23 FE، Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 و سری Galaxy Tab S9 است.

Galaxy AI اکنون از 19 زبان پشتیبانی می کند

در اوایل این ماه، سامسونگ تایید کرد که حداقل از هفت زبان و پنج گویش دیگر به Galaxy AI پشتیبانی خواهد کرد. فرانسوی کانادایی در میان آنها بود و اکنون پشتیبانی از آن در حال گسترش است. با اضافه شدن آن، لیست زبان های پشتیبانی شده توسط Galaxy AI به 19 افزایش یافته است.

سامسونگ تایید کرد که کاربران Galaxy AI اکنون می توانند از زبان فرانسوی کانادایی برای موارد زیر استفاده کنند:

  • ترجمه زنده.
  • مترجم.
  • کمک چت.
  • یادداشت کمک.
  • دستیار رونوشت.
  • کمک مرور.

برای استفاده از زبان فرانسوی کانادایی در Galaxy AI، کاربران فقط باید بسته زبان را از طریق برنامه تنظیمات دانلود کنند – اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند.

به غیر از فرانسوی کانادایی، سایر زبان‌های پشتیبانی شده توسط Galaxy AI تا این لحظه عبارتند از: چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا)، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، اسپانیایی (مکزیک، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا)، تایلندی، عربی، اندونزیایی، روسی، ویتنامی، استرالیایی انگلیسی و کانتونی.

امسال سامسونگ همچنین باید پشتیبانی از Galaxy AI را برای زبان‌های رومانیایی، ترکی، هلندی، سوئدی، چینی سنتی و پرتغالی اروپایی اضافه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.