لنوو سری جدید مانیتورهای حرفه ای و گیمینگ خود را روانه بازار کرد

لنوو چند محصول جدید را در رویداد Tech World 2021 در اوایل این هفته معرفی کرد. این محصولات شامل یک سری مانیتورهای جدید تینک ویژن ThinkVision است که برای حرفه‌ای‌ها و گیمرها طراحی شده است. همراه چیکاو باشید.

  • مانیتور تیک ویژن مدل (ThinkVision P27u-20)

مانیتور تیک ویژن مدل P27u-20 جدیدترین مانیتور این غول فناوری چینی است که بازار متخصصان حرفه‌ای و گیمرها را هدف گرفته شده است. این دستگاه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد که شامل ۹۹.۱ درصد DCI P۳ و ۹۹.۵ درصد Adobe RGB با دقت رنگ کالیبره شده کارخانه است. به عبارت دیگر، این مانیتور کاملاً حرفه‌ای برای تولیدکنندگان محتوا که در زمینه‌های مربوط به عکاسی، فیلم و گرافیک کار می‌کنند طراحی شده است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی IPS است. نمایشگر این مانیتور از وضوح بسیار بالا یعنی  UHD بهره می‌برد که پشتیبانی از گواهینامه VESA را نیز به همراه خود دارد که از فناوری HDR 400 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور تیک ویژن مدل (ThinkVision P27u-20) - چیکاو

این مانیتور جدید لنوو همچنین دارای پورت اتصال docking Energy Star 8.0 و تاندربولت ۴.۰ (Thunderbolt 4.0)  است. علاوه بر این، این برند تجاری همچنین مانیتور را طوری ساخته که به عنوان یک هاب عمل می‌کند که می‌توانید تعداد زیادی  اتصال USB 3.2 در اختیار داشته باشید و همچنین ورودی خروجی تاندربولت ۴.۰ نیز انتقال داده‌ها را با سرعت حداکثر ۴۰ گیگابایت بر ثانیه میسر می‌کند و همچنین می تواند به لپ‌تاپ شما تا حداکثر ۱۰۰ وات انرژی برساند. علاوه بر این موارد، به همراه با داک تک کابل جدید، مانیتور حرفه‌ای جدید نیز دارای بلندگوهای یکپارچه است.

  • مانیتور لنوو Lenovo G27e-20 & G24e-20

به غیر از نمایشگر حرفه‌ای، لنوو همچنین دو مانیتور جدید را در خط تولید جدید خود از سری G از مانیتورهای بازی عرضه کرد. این مانیتورها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند به گیمرها یک تجربه همه جانبه از بازی رایانه‌ای را ارائه دهند. همچنین از این مانیتورها می‌توان برای آموزش از راه دور و آموزش آنلاین نیز استفاده کرد. این مانیتورها در حالی که یک صفحه نمایش با کیفیت و مخصوص بازی است، باز هم می‌تواند یک عملکرد و کیفیت بالایی را برای متخصصان جوان ارائه ‌دهد که خواهان یک مانیتور بسیار قدرتمند اما با قیمت رقابتی هستند.

هر دو مانیتور گیمینگ جدید لنوو از فناوری AMD FreeSync Premium برای تجربه بازی روان، با تاخیر کم و بدون پارگی صفحه نمایش بهره می‌برند. مانیتورها همچنین دارای پنل‌های با نرخ تازه‌سازی ۱۰۰ هرتز (با پشتیبانی از اورکلاک ۱۲۰ هرتز) هستند که برای بازی‌های رقابتی عالی هستند. همان طور که از نام این مانیتور لنوو پیداست، G27e-20 دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی است در حالی که G24e-20 دارای پنل کوچکتر ۲۳.۸ اینچی است. هر دو نمایشگر دارای ۳۰۰ نیت روشنایی بوده و ۹۵ درصد محدوده رنگ sRGB را برای افزایش دقت رنگ ارائه می‌دهند و پنل‌های VA با وضوح فول اچ دی هستند.

مانیتور لنوو Lenovo G27e-20 & G24e-20 - چیکاو

  • قیمت و تاریخ عرضه در بازار

مانیتور حرفه‌ای ThinkVision P27u-20 قرار است در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر – دی) با برچسب قیمت ۷۶۹ دلار آمریکا عرضه شود. از سوی دیگر، این هر دو مانیتور لنوو از سری G که مانیتورهایی بسیار قوی و مخصوص گیمرها محسوب می‌شوند، قرار است ماه آینده یعنی در ماه اکتبر (مهر – آبان) عرضه شوند که مدل ۲۷ اینچی آن ۲۳۹ دلار آمریکا و نوع ۲۴ اینچی آن نیز ۲۰۹ دلار آمریکا قیمت دارد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.