مایکروسافت برنامه Windows Photos را با حذف پس‌زمینه به‌روزرسانی می‌کند

مایکروسافت در حال افزودن قابلیت‌های جدیدی به برنامه Windows Photos است، مانند توانایی حذف فوری پس‌زمینه از تصاویر. نسخه 2023.11110.8002.0 برنامه Photos برای Windows در حال حاضر برای Windows Insiders در دسترس است و چندین جنبه از تجربه فعلی را بهبود می بخشد.

جذابیت اصلی در اینجا حذف پس زمینه است که چند هفته پیش به Microsoft Paint آورده شد و اکنون در Windows Photos در دسترس است. Windows Photos دارای همان ویژگی حذف خودکار پس‌زمینه با یک کلیک مانند سایر برنامه‌های ویرایش عکس است.

توجه:

برای به دست آوردن این قابلیت‌های جدید، باید برای برنامه Photos نسخه 2023.11110.8002.0 یا بالاتر را به‌روزرسانی کنید. از طریق تمام مسیرهای موجود، Windows Insiders این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

حذف و جایگزینی پس زمینه

عکس های تولید شده ممکن است ذخیره یا در کلیپ بورد کپی شوند و پس زمینه را می توان به رنگ ثابت تغییر داد. بیشتر اوقات، نتایج بی عیب و نقص نخواهد بود، اما همیشه ایده خوبی است که تا حد امکان در برنامه های مایکروسافت که برای کارهای معمول روزانه مانند مرور اینترنت یا مشاهده تصاویر از قبل پیکربندی شده اند، ویژگی های بیشتری داشته باشید.

استفاده از رنگ ثابت به جای پس زمینه انتخاب شده یک انتخاب اضافی است. برای انتخاب رنگ مناسب، از انتخابگر رنگ استفاده کنید. می توانید مقادیر RGB را مشخص کنید، روی پالت کلیک کنید یا یک کد رنگ هگزا وارد کنید.

نوار فیلم

ویندوز همچنین Filmstrap را دوباره طراحی کرده است. اکنون، هر عکس دارای یک نوار فیلم از ریز عکسها در پایین است که می توانید از آن برای بررسی سریع تصاویر دیگر در همان پوشه استفاده کنید و به سرعت تصاویر متعددی را برای بررسی و مقایسه انتخاب کنید. پیشنهادات شما ما را به اصلاح تجربه کاربری Filmstrip سوق داده است:

  • نوار فیلم هنگام باز کردن یک عکس به طور پیش فرض خاموش است.
  • برای روشن کردن Filmstrip، باید کلید “F” را فشار دهید یا روی نماد در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید.
  • برای فعال کردن بهترین تجربه مشاهده و بهبود قابلیت استفاده، مایکروسافت نوار فیلم را به زیر عکس منتقل کرده، تصاویر کوچک را بزرگ‌تر کرده و یک نوار اسکرول بزرگ‌تر در پایین اضافه کرده است تا پیمایش و انتخاب عکس مورد نظر آسان‌تر شود.

نوار پیمایش خط زمانی

برای سهولت در یافتن عکسی که در جستجوی آن هستید، آخرین ویندوز نوار پیمایش Timeline را به همه پوشه ها معرفی کرده و آن را به صورت پویا بر اساس محدوده زمانی مجموعه عکس شما ساخته است.

عکس های فردی را با OneDrive به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که ویندوز پیاده‌سازی کرده است، گزینه اشتراک‌گذاری عکس با پشتیبانی OneDrive است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک تصویر کلیک راست کرده و اشتراک گذاری، با استفاده از OneDrive را انتخاب کنید. URL را می توان در کلیپ بورد کپی کرد یا از طریق ایمیل ارسال کرد.

سایر اصلاحات و بهبودها

ویندوز اکنون با افزودن نسبت تصویر 7:5 به ابزار تغییر اندازه و انتقال دکمه Print به نوار فرمان بالا هنگام مشاهده یک تصویر، در پاسخ به ورودی کاربر، چاپ تصاویر شما را ساده‌تر از همیشه کرده است. علاوه بر این، بهبودهای پایداری و سرعت متعدد برای بهبود تغییر برگه، باز کردن عکس‌ها و عملکرد نمایش اسلاید.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.