نام Mysterious Book 4 Edge ظاهر می شود، آیا می تواند لپ تاپ ARM سامسونگ باشد؟

زمان زیادی از عرضه جهانی سری لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 4 نمی‌گذرد، و اکنون، به نظر می‌رسد که سامسونگ ممکن است بر روی نسخه جدیدی کار کند که می‌تواند از فرمول تعیین شده سرپیچی کند. یک برنامه علامت تجاری دیروز در EUIPO ظاهر شد و نامی جذاب را نشان داد که بیشتر از پاسخ سؤالات را ایجاد می کند، یعنی Book 4 Edge.

این علامت تجاری جدید Book 4 Edge با نوت بوک ها و رایانه های لوحی مرتبط است. بنابراین، آن دقیقا چیست؟ هیچ راهی برای دانستن با قطعیت وجود ندارد، اما جالب است که اپلیکیشن علامت تجاری هیچ اشاره ای به ویژگی های نرم افزار نمی کند. بنابراین، هر چه Book 4 Edge باشد، بعید به نظر می‌رسد که یک ویژگی نرم‌افزاری سیستم عامل ویندوز شبیه به Edge Panel for One UI باشد.

با اطلاعات بسیار کمی در دست و خلاء که می‌خواهد پر شود، زمان مناسبی برای ایجاد چند حدس و گمان سرگرم‌کننده و نگاه کردن به برخی شایعات قدیمی و رویدادهای جدید است.

آیا Book 4 Edge می تواند یک لپ تاپ جدید با تراشه ARM باشد؟ شاید حتی یک رقیب/جایگزین مایکروسافت سرفیس؟ یا چیز دیگری است؟

زمان بندی چیزی است که این موضوع را جالب می کند

اپلیکیشن علامت تجاری سامسونگ برای Book 4 Edge دیروز ظاهر شد، درست در زمانی که شایعه ای در مورد دستگاه های مایکروسافت سرفیس مجهز به ARM در حال انتشار بود. ببینید، طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال کار بر روی چند دستگاه سرفیس است که از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون X Elite (از طریق WindowsCentral) پشتیبانی می‌کنند.

لاین آپ مایکروسافت ظاهراً شامل سرفیس لپ تاپ 6 و تبلت سرفیس پرو 10 خواهد بود. هر دوی این دستگاه ها بر اساس تراشه Snapdragon X Elite ARM ساخته خواهند شد.

اگرچه این برنامه علامت تجاری Book 4 Edge سامسونگ در حال حاضر چیز زیادی را فاش نمی کند، اصطلاح “Edge” قبلاً توسط دستگاه های تلفن همراه سامسونگ استفاده شده است. دو و دو را کنار هم قرار دهید و به راحتی می توان حدس زد که این شرکت بتواند دوباره از این نام برای اولین لپ تاپ ARM خود استفاده کند.

اما حتی اگر به خود اجازه نظریه‌پردازی بدهیم، و حتی اگر این درست باشد که سامسونگ روی لپ‌تاپ ARM کار می‌کند، همه حدس می‌زنند که آیا این Book 4 Edge ادعایی از تراشه Snapdragon X Elite یا یک Exynos SoC پشتیبانی می‌کند. سال گذشته، شایعه‌ای مبنی بر اینکه سامسونگ در حال توسعه لپ‌تاپ ARM مجهز به اگزینوس است، منتشر شد، اما هنوز چیزی از آن به دست نیامده است.

سری گلکسی بوک 4 موجود منحصراً از پردازنده‌های اینتل مبتنی بر معماری X86-64 به جای ARM پشتیبانی می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.