یادآوری‌های Google Keep را می‌توان به Google Tasks منتقل کرد

گوگل در چند سال گذشته برنامه ها و خدمات خود را ادغام و ساده کرده است. ابتدا Google Duo و Google Meet را ادغام کرد. سپس یادآورهای دستیار Google را به Google Tasks منتقل کرد. به نظر می رسد این شرکت در حال برنامه ریزی مشابه برای یادآوری های Google Keep است.

طبق گزارش جدیدی از Piunika Web و مشاور @AssembleDebug، یادآوری‌های Google Keep می‌توانند به Google Tasks منتقل شوند. برنامه Google Keep یک بخش جداگانه به نام یادآوری دارد که می توانید از نوار کناری سمت چپ به آن دسترسی داشته باشید. تمام یادداشت هایی که در این بخش ایجاد می کنید با تاریخ و زمانی مرتبط هستند که این کار به شما یادآوری می شود. اطلاعات در مورد این از طریق رشته کد در آخرین نسخه بتا (2024.04.08.624881071.1) Google Keep برای اندروید فاش شد.

هنگامی که گوگل این تغییر را در Google Keep منتشر کرد، کاربران ممکن است مجبور شوند یادآورهای خود را از Google Keep به Google Tasks منتقل کنند. این یادآوری‌های انتقال‌یافته در فهرست جدیدی به نام «Tasks from Keep» در برنامه Google Tasks ظاهر می‌شوند. کاربران ممکن است مجبور شوند توضیحات مفصلی را به یادآورها در برنامه Tasks اضافه کنند.

این حرکت خوبی از طرف گوگل است، زیرا کارها را ساده می کند و مشخص می کند که کدام ویژگی ها با برنامه های خاص گوگل مرتبط هستند. با این حال، ممکن است کار را برای کاربرانی که از برنامه Google Keep برای ایجاد یادآوری استفاده می‌کنند سخت‌تر کند. وقتی گوگل با این تغییر فعال شد، باید یک برنامه دیگر را روی تلفن یا رایانه لوحی Android خود نصب کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.