اوپن‌ای‌آی ویژگی تاریخچه چت ChatGPT را برای همه کاربران منتشر می کند

OpenAI اعلام کرده است که همه کاربران ChatGPT Free و Plus اکنون می توانند به سابقه چت خود دسترسی داشته باشند، صرف نظر از وضعیت شرکت در آموزش بهبود مدل. کسانی که قبلا انصراف داده بودند، انتخاب خود را حفظ خواهند کرد.

این ویژگی در حال حاضر در وب در دسترس است و دسترسی به تلفن همراه به زودی در دسترس است.

اکنون، می‌توانید بدون توجه به اینکه آیا در آموزش برای بهبود مدل شرکت کرده‌اید، به سابقه چت خود دسترسی داشته باشید. اگر قبلاً انصراف داده اید، انتخاب شما باقی خواهد ماند. OpenAI در پست X نوشت: امروز در وب و به زودی در تلفن همراه در دسترس است.

OpenAI همچنین اشاره کرد که کاربران ChatGPT Free و Plus همچنین می توانند یک چت موقت برای مکالمات یکباره شروع کنند که در تاریخچه آنها ظاهر نمی شود.

در اخبار مرتبط، OpenAI اخیراً اعلام کرد که ویژگی «حافظه» ChatGPT اکنون برای همه کاربران ChatGPT Plus در دسترس است. برای کسانی که اطلاع ندارند، این شرکت در ابتدا ویژگی حافظه را در ChatGPT در فوریه امسال منتشر کرد. در آن زمان، فقط برای «بخش کوچکی» از کاربران در دسترس بود.

ویژگی “حافظه” در ChatGPT تقریباً مانند کوکی ها در وب سایت ها کار می کند. این ChatGPT را قادر می‌سازد تا مواردی را که درباره آن صحبت می‌کنید به خاطر بسپارد تا چت‌های آینده مفیدتر باشد. شما کنترل ویژگی حافظه ChatGPT را در دست دارید. می‌توانید به آن بگویید چیزی را به خاطر بسپارد، از آن بپرسید که چه چیزی را به خاطر می‌آورد، و بگویید که به صورت مکالمه یا از طریق تنظیمات فراموش کند. همچنین می توانید آن را به طور کامل خاموش کنید.

علاوه بر در دسترس قرار دادن ویژگی حافظه برای همه مشترکین Plus، OpenAI همچنین دسترسی به تمام حافظه ها را هنگام به روز رسانی آسان تر می کند. فقط باید ماوس را روی «Memory updated» نگه دارید، سپس روی «Manage memories» کلیک کنید تا همه چیزهایی را که ChatGPT از مکالمات شما دریافت کرده است مرور کنید و خاطرات ناخواسته را فراموش کنید. همچنان می‌توانید در هر زمانی در تنظیمات به حافظه‌ها دسترسی داشته باشید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.