اپل یک آزمایشگاه مخفی هوش مصنوعی در سوئیس دارد

اپل واقعاً از FOMO برخوردار است زیرا در مسابقه هوش مصنوعی عقب مانده است. سعی می کند به چپ، راست و مرکز ضربه بزند تا بازی هوش مصنوعی خود را ارتقا دهد.

از آنجایی که WWDC اپل تنها چند هفته دیگر باقی مانده است، انتظارات در مورد آنچه که این شرکت در فضای هوش مصنوعی انجام خواهد داد نیز در حال افزایش است. iOS 18 می تواند ارتقایی باشد که هوش مصنوعی را با خود همراه می کند و همچنین می تواند یکی از بزرگترین به روز رسانی های سیستم عامل باشد.

گزارش ها حاکی از آن است که سازنده آیفون به طور مخفیانه روی برخی ویژگی های دیوانه کننده در “آزمایشگاه هوش مصنوعی مخفی” خود کار می کند. برای این کار، حتی استعدادهای خود را از گوگل می آورد.

براساس گزارشات مختلف، که غول فناوری حداقل 36 کارشناس از گوگل را به کار گرفته است. این برای فعال کردن و تسریع فرآیند توسعه هوش مصنوعی آن است. علاوه بر این، گزارش ها همچنین نشان می دهد که اپل یک آزمایشگاه مخفی هوش مصنوعی در زوریخ سوئیس برای تحقیق و توسعه هوش مصنوعی راه اندازی کرده است. این توسط John Giannandrea اداره می شود.

اپل در آزمایشگاه مخفی هوش مصنوعی خود چه کاری می تواند انجام دهد؟

صحبت از این آزمایشگاه مخفی هوش مصنوعی، یک تیم متخصص دارد که بر روی مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی تمرکز می‌کند تا متن و ورودی‌های بصری را برای تعاملات بصری‌تر با کاربر ادغام کند. اپل همچنین از بینش هایی که از یک دهه تحقیق سیری به دست آورده است استفاده می کند. ممکن است با iOS 18 ویژگی‌های دارای هوش مصنوعی مانند Notes، Mail، Fitness و Photos را ببینیم.

اپلیکیشن یادداشت‌ها، به‌ویژه، می‌تواند شاهد ارتقای هوش مصنوعی باشد. این برنامه می تواند ویژگی هایی مانند ماشین حساب یکپارچه را دریافت کند. به گفته مارک گورمن، سیری هوشمندتر نیز خواهیم دید.

نه تنها این، هوش مصنوعی برنامه هایی مانند Shortcuts، Spotlight، Messages و Apple Music را بیشتر بهبود می بخشد. علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند منتظر گزینه‌های سفارشی‌سازی برای دستیار مرور سافاری، یادداشت‌های صوتی و نقشه‌های اپل باشند که شخصی‌سازی و قابلیت استفاده را افزایش می‌دهند.

اکنون انتظار خیلی طولانی نیست تا اینکه بفهمیم اپل چه چیزی برای ما در نظر گرفته است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.