ایکس می تواند گوگل میت و تیم های مایکروسافت را با ویژگی جدید کنفرانس به چالش بکشد

در دنیای ملاقات‌های آنلاین و تماس‌های ویدیویی، غول‌هایی مانند Google Meet و Microsoft Teams مدت‌هاست که برتری می‌کنند. اما اکنون، یک مدعی جدید ممکن است به زودی وارد رینگ شود. X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) ظاهراً در حال کار بر روی ویژگی جدید کنفرانس ویدیویی – Conferences است.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

کاربران X «DogeDesigner» و «X Daily News» گزارش می‌دهند که ویژگی Conferences احتمالاً در پلتفرم صوتی زنده موجود (که در اوایل امسال از ویدیوها پشتیبانی می‌کرد)، X Spaces ادغام خواهد شد.

این ویژگی می تواند حرکت بعدی ایلان ماسک برای تبدیل X به یک “اپلیکیشن همه چیز” باشد.

توجه به این نکته مهم است که ورود ویژگی Conferences به طور رسمی توسط شرکت تأیید نشده است. بنابراین، پیشنهاد می کنیم این اطلاعات را با کمی نمک مصرف کنید.

در اخبار مرتبط، X نیز در حال آماده شدن برای راه اندازی یک برنامه تلویزیونی جدید X به زودی است. این برنامه قول می دهد که یک “تجربه سرگرمی همه جانبه” را روی صفحه تلویزیون شما ارائه دهد. به گفته لیندا یاکارینو، مدیر عامل X، برنامه X TV آینده “محتوای در زمان واقعی و جذاب” را ارائه می دهد. همچنین، این برنامه “همراهی” شما برای “تجربه سرگرمی با کیفیت بالا و همهجانبه در یک صفحه نمایش بزرگتر” خواهد بود.

برنامه X TV دارای یک الگوریتم ویدیوی پرطرفدار است که به کاربران کمک می‌کند تا با محتوای محبوب متناسب به‌روز بمانند. این برنامه موضوعات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سازماندهی ویدیوها بر اساس موضوع ترکیب می کند. همچنین عملکرد یکپارچه بین دستگاهی را ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد که شروع به تماشای یک ویدیو در تلفن خود کرده و سپس به تماشای آن در تلویزیون خود ادامه دهند.

علاوه بر این، برنامه X TV با جستجوی ویدیویی پیشرفته ارائه می شود. به گفته Yaccarino، این برنامه به زودی برای “اکثر تلویزیون های هوشمند” در دسترس خواهد بود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.