یوتیوب ویژگی های جدیدی را برای محافظت از نوجوانان راه اندازی می کند

 

یوتیوب همچنان به افزودن ویژگی‌های بیشتر برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض محتوای مضر برای نوجوانان ادامه می‌دهد. این شرکت ویدیویی در حال حاضر قوانین سختگیرانه‌ای برای محافظت از نوجوانان در پلتفرم خود دارد، اما همیشه افرادی هستند که راهی برای دور زدن آنها پیدا می‌کنند.

اوایل این هفته، یوتیوب مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها را معرفی کرد که محافظت از نوجوانان را بیشتر می‌کند. این شرکت این ویژگی ها را با مشارکت کمیته مشورتی جوانان و خانواده ها توسعه داده و در هفته های آینده اجرا خواهد شد.

همانطور که گفته شد، یوتیوب فاش کرد که اکنون توصیه های مکرر ویدیوهای مرتبط با محتوایی را محدود می کند که ویژگی های فیزیکی را مقایسه می کند و برخی از انواع را نسبت به سایرین ایده آل می کند، سطوح خاص تناسب اندام یا وزن بدن را ایده آل می کند، یا پرخاشگری اجتماعی را به شکل ارعاب نشان می دهد.

تغییر دیگری که در این هفته اعلام شد، اصلاح کامل ویژگی‌های Take a Break و یادآوری‌های زمان خواب است تا از نظر بصری برجسته‌تر و مکرر ظاهر شوند. این تغییرات برای بینندگان زیر 18 سال که در حساب‌هایشان این یادآوری‌ها به‌طور پیش‌فرض روشن است، رایج‌تر خواهد بود.

همچنین اضافه کردن این نکته مهم است که این ویژگی‌ها باید در فیلم‌های کوتاه و بلند ظاهر شوند، با یک تنظیم پیش‌فرض برای یادآوری‌های Take a Break هر ساعت که می‌توان آن را تنظیم کرد.

سرانجام، یوتیوب اعلام کرد که پانل‌های منابع بحران را به یک تجربه تمام صفحه جدید گسترش می‌دهد، که امیدواریم به بینندگان کمک کند وقتی در YouTube برای جستجوی سؤالات خاص مربوط به خودکشی، خودآزاری و اختلالات خوردن جستجو می‌کنند، موضوعات راهنمایی را متوقف کرده و کاوش کنند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.