واتساپ در گوشی های اندرویدی هنگام ارسال ویدیو با مشکل مواجه می شود

واتساپ محبوب ترین برنامه پیام رسانی فوری در جهان است، به این معنی که میلیاردها نفر در زندگی روزمره خود به آن وابسته هستند. حتی یک موضوع می تواند برای میلیون ها نفر مشکل ایجاد کند. یکی از این مشکلات واتساپ اخیراً ظاهر شده است و چندین کاربر به صورت آنلاین از آن شکایت دارند.

شکایات فزاینده ای از سوی کاربران واتساپ مبنی بر اینکه هنگام ارسال ویدیو با مشکل مواجه می شوند وجود دارد. افراد حاضر در 9To5Google هنگام تلاش برای تکرار این مشکل در گوشی های سری گلکسی S با همین مشکل مواجه شدند. وقتی می‌خواهید ویدیویی را ارسال کنید، واتس‌اپ خطایی می‌فرستد که «نمی‌توان این ویدیو را ارسال کرد. یک ویدیوی متفاوت انتخاب کنید و دوباره امتحان کنید.” این مشکل در آخرین نسخه (v2.24.9.34) WhatsApp ظاهر شد.

نکته آزاردهنده دیگر در مورد این موضوع این است که این خطا پس از پردازش کل ویدیو ظاهر می شود. این بدان معناست که شما زمان بیشتری را صرف می کنید و همچنان در ارسال ویدیو موفق نمی شوید. این مشکل هنگام ارسال عکس یا سایر انواع فایل ظاهر نمی شود. به نظر می رسد که ویدیوهای گرفته شده یا دانلود شده به صورت محلی با این مشکل روبرو هستند.

با این حال، همه گوشی های هوشمند اندرویدی با این مشکل مواجه نیستند. یک راه حل موقت، دانگرید کردن به نسخه قدیمی واتساپ است و آزمایش نشان داده است که این مشکل در آن ظاهر نمی شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.