متا برنامه جایزه با زمان محدود را برای تردز راه اندازی کرد

تردز اخیراً از 150 میلیون کاربر ماهانه گذشته است. در تلاش برای افزایش تعامل، غول رسانه های اجتماعی یک برنامه جایزه با زمان محدود را برای Threads راه اندازی کرده است. بیایید به جزئیات این برنامه جایزه بپردازیم.

در روزهای اخیر اکانت های زیادی درباره این برنامه به اشتراک گذاشته اند. متا به TechCrunch وجود برنامه‌ای با زمان محدود و فقط دعوت‌شده برای سازندگان را تأیید کرد که آزمایش آن در ماه مارس آغاز شد.

متا بیان کرده است که سازندگان دعوت شده دارای شرایط “فردی” برای پاداش هستند. در حال حاضر، این برنامه محدود به سازندگان در ایالات متحده است. با این حال، این شرکت بر اساس موفقیت خود امکان گسترش ابتکار عمل به مناطق دیگر را ابراز کرده است.

صفحه پشتیبانی متا بیان می‌کند که سازندگان دعوت‌شده باید یک نمایه عمومی Threads ایجاد کنند و به قوانین مندرج در شرایط تشویقی خالق اینستاگرام و قوانین برنامه مربوط به پاداش‌ها در اینستاگرام پایبند باشند.

این شرکت تصریح کرد که سازندگان باید معیارهای خاصی را رعایت کنند، از جمله عملکرد پست‌های Threads از نظر بازدید و تعداد پست‌ها، تا واجد شرایط دریافت پاداش باشند.

برنامه پاداش همچنین دارای دستورالعمل های خاصی است که انواع پست های واجد شرایط برای برنامه را مشخص می کند. به عنوان مثال، یک پست باید حداقل 2500 بازدید داشته باشد تا در نظر گرفته شود.

علاوه بر این، پست‌های Threads حاوی مطالب دارای حق نسخه‌برداری، بدون متن، یا با بازدیدهای مصنوعی افزایش یافته، واجد شرایط دریافت جایزه نخواهند بود. همچنین، پست‌ها نباید دارای واترمارک از پلتفرم‌های دیگر مانند TikTok یا YouTube باشند و نباید بخشی از مشارکت برند باشند.

سازندگان می‌توانند درآمدهای خود را از طریق داشبورد حرفه‌ای نظارت کنند و ممکن است لازم باشد حداقل مبلغی را برای دریافت پرداخت دریافت کنند.

در برخی موارد، برای دریافت پاداش باید حداقل مبلغی را به دست آورید. اگر به حداقل مقدار نرسید، هیچ پاداشی دریافت نخواهید کرد، اما ممکن است در آینده از شما دعوت شود در فرصت پاداش دیگری شرکت کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.