گلکسی S25 به لطف هوش مصنوعی می تواند 10 درصد بهبود عمر باتری داشته باشد

اطلاعات بسیار کمی در مورد سری گلکسی اس 25 آینده وجود دارد، اما مسیر فعلی پرچمداران سامسونگ اجازه می دهد تا حدس های دقیقی را انجام دهیم. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که پرچمداران 2025 سامسونگ دارای تراشه جدید اگزینوس باشند و از ویژگی های پیشرفته تری گلکسی AI برخوردار باشند.

در مورد هوش مصنوعی، شایعه ای جدید نشان می دهد که سامسونگ از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود عمر باتری سری گلکسی اس 25 استفاده خواهد کرد. این شرکت ممکن است ظرفیت باتری فیزیکی را افزایش ندهد، اما راه‌حل‌های هوشمندانه‌تر هوش مصنوعی می‌تواند منجر به بهبود در این زمینه شود.

AI Power Saving چیز جدیدی نیست

ایده استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش عمر باتری قبلا مورد بررسی و عملی قرار گرفته است. همانطور که ممکن است بدانید، AI Power Saving سامسونگ برای سال‌ها وجود داشته است – قبل از ظهور Galaxy AI. با یادگیری از الگوهای کاربر و بهینه سازی وظایف پس زمینه، عمر باتری را بهبود می بخشد.

با این حال، این شایعه جدید (از طریق WCCFTech)، نشان می‌دهد که سیستم ذخیره‌سازی باتری آینده سامسونگ با هوش مصنوعی مبتنی بر مفاهیم جدید خواهد بود. با محدود کردن عملکرد CPU و GPU یا بهینه سازی وظایف پس زمینه، عمر باتری را بهبود نمی بخشد.

در هر صورت، شایعه ادعا می کند که سیستم جدید صرفه جویی در باتری هوش مصنوعی به Galaxy S25 Ultra اجازه می دهد تا تقریباً 5 تا 10 درصد عمر باتری به دست آورد.

سامسونگ در سال جاری استفاده گسترده‌تری از هوش مصنوعی را آغاز کرد. سری گلکسی اس 24 اولین گوشی‌هایی بود که از هوش مصنوعی گلکسی استفاده کردند و انتظار می‌رود گوشی‌های تاشو گلکسی Z6 پیشرفت‌های خاص خود را در این سیستم به ارمغان بیاورند.

سامسونگ روی هوش مصنوعی شرط بندی کرده است و امیدوار است که به آن کمک کند تا سهم بازار را به دست آورد، بنابراین منطقی است که فرض کنیم سری گلکسی اس 25 حتی بیشتر از S24 یک گوشی هوش مصنوعی خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.