اپل واچ جان یک زن را نجات داد!

مردم می گویند که فناوری همیشه به نفع بشر است. اغلب وقتی با چنین اخباری مواجه می‌شویم، قلب‌هایمان کمی آب می‌شود و از فناوری‌ای که زیاد نداریم تشکر می‌کنیم. امروز، من قصد دارم داستان دیگری از این قبیل را به اشتراک بگذارم که در آن فناوری به نجات جان یک زن کمک کرد. اسنه سینها، محقق مستقر در دهلی، می گوید که این ساعت اپل بود که به او در مورد وضعیت سلامتی خود هشدار داد و در نهایت جان او را نجات داد.

اپل واچ چگونه اسنه سینها را نجات داد؟

Sneha Sinha که یک محقق سیاسی است، پس از یک روز معمول به خانه آمد و متوجه تپش قلب شد. او سپس تصمیم گرفت وضعیت خود را با اپل واچ خود کنترل کند. اپل واچ ضربان قلب بالاتری به او نشان داد که آرام نمی شد. این زمانی بود که او تصمیم گرفت به دنبال کمک پزشکی باشد و به نظارت بر خود در ساعت ادامه داد.

پزشکان به او گفتند که این یک تماس نزدیک بود و سینها عمیقاً از ساعتش که از نظر فنی جان او را نجات داد سپاسگزار بود.

او به HT Tech گفت: «وقتی بعد از یک روز معمولی به خانه رسیدم، متوجه تپش قلب شدم و از اپل واچ خود برای نظارت بر آن استفاده کردم. علیرغم بررسی‌های مکرر و نوار قلب که ضربان قلب بالاتری را نشان می‌داد، من سعی کردم نفس عمیق بکشم، امیدوارم به سرعت برطرف شود. من فکر کردم ممکن است به دلایلی رخ داده باشد و باید به زودی آرام شود. در ابتدا آن را جدی نگرفتم. هنگامی که بیش از 1.5 ساعت ادامه داشت، ECG نشان دهنده شروع فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) بود. در آن زمان تصمیم گرفتم به دنبال مراقبت پزشکی باشم و با یکی از دوستانم تماس گرفتم تا مرا به بیمارستان برساند.

او آنقدر سپاسگزار بود که از تیم کوک مدیر عامل اپل تشکر کرد. او ایمیلی برای کوک فرستاد و از او به خاطر فناوری تشکر کرد و داستان خود را به اشتراک گذاشت. مدیر عامل اپل در پاسخ به این سوال از اینکه او به دنبال کمک پزشکی است خوشحال است و از او برای به اشتراک گذاشتن داستانش تشکر کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.