آیفون تاشو تقریبا همزمان با Galaxy Z Fold 8 وارد بازار می‌شود

با توجه به افشای اطلاعات و شایعات متعدد، اپل در حال کار بر روی دو دستگاه تاشو، یک آیفون تاشو و یک دستگاه تاشو با صفحه نمایش 20.3 اینچی است که می تواند یک آیپد تاشو یا یک مک بوک تاشو باشد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که اولین دستگاه تاشو اپل آیپد/مک‌بوک ۲۰.۳ اینچی تاشو خواهد بود که این شرکت در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ عرضه خواهد کرد و سپس این برند آیفون تاشو را در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد کرد. آن جدول زمانی را کمی تغییر داد.

طبق گزارش جدید جف پو از Haitong International Securities، اپل تولید انبوه iPad/MacBook تاشو در سال 2025 و آیفون تاشو در سال 2026 را آغاز خواهد کرد. iPad/MacBook تا دو سال و آیفون تاشو تا یک سال.

با این کار، می‌توانید انتظار داشته باشید که اولین آیفون تاشو تقریباً همزمان با عرضه گلکسی Z Fold 8 توسط سامسونگ عرضه شود که ممکن است در جولای 2026 اتفاق بیفتد.

Pu می گوید که اپل کار بر روی دستگاه های تاشو را “شتاب بخشیده است”. این شرکت ممکن است به احتمال زیاد این گام را برداشته باشد زیرا با گرمای سامسونگ و برندهای چینی در بازار محصولات تاشو مواجه است.

به گفته وی، که دستگاه‌های تاشوی آینده اپل نشان‌دهنده «صفحه جدیدی برای اپل» هستند که «بازار فوق‌العاده پیشرفته» را هدف قرار می‌دهند. طبق گزارش ها، اپل در حال بررسی دو اندازه برای نمایشگر آیفون تاشو، 7.9 اینچی و 8.3 اینچی است. این بدان معناست که نمایشگر تاشو دستگاه بزرگتر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.