سامسونگ ممکن است یک لپ‌تاپ Chromebook Plus با ویژگی‌های ممتاز عرضه کند

سامسونگ یکی از اولین برندهایی است که شروع به ساخت لپ‌تاپ‌های Chrome OS کرد و این شرکت دارای مجموعه مناسبی از کروم‌بوک‌های گلکسی است. با این حال، زمانی که گوگل چند روز پیش برنامه کروم بوک پلاس خود را معرفی کرد، سامسونگ در لیست راه اندازی لپ تاپ های کروم بوک پلاس غایب بود که باعث تعجب چند نفر شد. با این حال، به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه یک لپ تاپ کروم بوک پلاس است.

افرادی که در ChromeUnboxed هستند موفق شده اند یک تعهد کد از سامسونگ پیدا کنند که به دستگاهی با نام رمز «Pirrha» اشاره می کند. بر اساس گزارش‌ها، نسخه‌ای از این دستگاه به نام Nissa وجود دارد و همه آن به توسعه یک دستگاه Chromebook Plus از سامسونگ اشاره دارد. گزارش شده است که این دستگاه از پردازنده مشابه Lenovo Chromebook Slim 3i (نسل دوازدهم Intel Core i3-N305) استفاده خواهد کرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که بتواند از Core i3-N100 یا Core i3-N200 استفاده کند، اما سامسونگ ممکن است از پردازنده بالاتری استفاده کند زیرا Lenovo در حال حاضر از آن استفاده می کند.

لپ تاپ های کروم بوک پلاس چیست؟ - چیکاو

لپ تاپ های کروم بوک پلاس چیست؟

برنامه کروم بوک پلاس گوگل لپ تاپ های ممتاز مبتنی بر سیستم عامل کروم را که از مشخصات نسبتاً بالاتری استفاده می کنند گواهی می دهد. گوگل استفاده از پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i3 یا AMD Ryzen 3 7000 (یا بهتر)، رم 8 گیگابایتی (یا بیشتر)، فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی (یا بیشتر)، وب کم Full HD 1080p (یا بهتر) و صفحه نمایش با Full HD را توصیه می کند. وضوح HD لپ‌تاپ‌هایی که دارای نشان کروم‌بوک پلاس باشند، ۱۰ سال از پشتیبانی به‌روزرسانی نرم‌افزار Google برخوردار خواهند شد.

سامسونگ در حال حاضر از مشخصات مشابه یا بهتر در برخی از لپ‌تاپ‌های Galaxy Chromebook موجود خود استفاده می‌کند. اگر این شرکت کره‌ای بتواند برخی از ویژگی‌های ممتاز خود، از جمله صفحه نمایش OLED، قلم S و برخی از ویژگی‌های اضافی خود را در نرم‌افزار به کار گیرد، این شرکت می‌تواند در اینجا به چیز بسیار خوبی دست پیدا کند. امیدواریم سامسونگ گلکسی کروم بوک پلاس آینده خود را ظرف چند هفته آینده عرضه کند تا برای مهمانی دیر نشده باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.