جمینی از زبان های بیشتری در اندروید پشتیبانی می کند

Gemini جدیدترین دستیار دیجیتال گوگل با هوش مصنوعی است و به تدریج جایگزین دستیار گوگل خواهد شد. و برای اینکه این اتفاق بیفتد، Gemini به پشتیبانی از زبان های بیشتر، دسترسی در کشورهای بیشتر و ادغام با خدمات بیشتر نیاز دارد. گوگل این کار را با یک حرکت جدید انجام می دهد.

Gemini از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند و در کشورهای بیشتری در دسترس است

برنامه Gemini برای اندروید از زبان های چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، پرتغالی (برزیلی)، اسپانیایی و اسپانیایی (لاتین) پشتیبانی می کند. قبلاً با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، ژاپنی و کره ای راه اندازی شده بود. امیدواریم گوگل از زبان‌های بیشتری مانند عربی، بنگالی، هندی، اندونزیایی، روسی و اردو پشتیبانی کند.

علاوه بر این، Gemini اکنون در کشورهای بیشتری در دسترس است. اکنون در همه کشورهایی (اروپا (EEA)، سوئیس و بریتانیا) که جمینی از طریق وب قابل دسترسی است، قابل دسترسی است. لیست کامل را می توانید در اینجا بیابید. در برخی از کشورها، می توانید برنامه Gemini را در فروشگاه Google Play پیدا کنید، در حالی که در برخی کشورها، می توانید از طریق برنامه Google Assistant به آن دسترسی داشته باشید.

Gemini در بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی از جمله گلکسی S23 و Galaxy S24 موجود است. می توانید آن را از فروشگاه Play دانلود کنید یا از برنامه های Google Assistant یا Google Search به آن دسترسی داشته باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.