افشای مشخصات جدید گوگل پیکسل 8a شایعات قبلی را تایید می کند

مشخصات Google Pixel 8a که انتظار می‌رود در 14 می عرضه شود، چندین بار ظاهر شده است و به ما می‌گوید چه انتظاری از این گوشی هوشمند داشته باشیم. اینها اکنون توسط افرادی در Android Headlines تأیید شده است که مشخصات کامل Google Pixel 8a را افشا کردند.

برای شروع، Google Pixel 8a از Tensor G3 و صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED FullHD+ با محافظ Gorilla Glass 3 بهره می برد. با این حال، نرخ نوسازی صفحه و حداکثر روشنایی از پیکسل 7a به ترتیب به 120 هرتز و 2000 نیت افزایش می یابد.

ظرفیت باتری معمولی نیز از 4385 میلی آمپر ساعت در پیکسل 7a به 4492 میلی آمپر ساعت در پیکسل 8a افزایش می یابد که می تواند به عنوان 4500 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه شود.

این منبع ادعا می کند که گوگل این کار را به عنوان داشتن حداکثر 24 ساعت استقامت یا تا 72 ساعت با حالت Extreme Battery Saver تبلیغ می کند. این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می کند.

مشخصات کامل Google Pixel 8a لو رفت

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که Google Pixel 8a هفت سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند، اما منبع ادعا می‌کند که Pixel 8a نه تنها هفت سال به‌روزرسانی امنیتی، بلکه ارتقاء سیستم‌عامل و کاهش ویژگی‌ها را نیز دریافت خواهد کرد.

سیستم دوربین Google Pixel 8a همانند Pixel 7a خواهد بود – 64MP اصلی با OIS، 13MP ultrawide و 13MP selfie. با این حال، ویژگی های دوربین جدید از جمله Magic Editor، Best Take و Ultra HDR خواهد داشت. همچنین با Night Sight، Magic Eraser، Photo Unblur، Portrait Light، Portrait Mode و Audio Magic Eraser عرضه می شود.

این گوشی هوشمند دارای گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی خواهد بود که به ترتیب 499 و 559 دلار قیمت دارند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.