گلکسی کروم‌ بوک‌ ها می‌توانند به زودی یک فروشگاه برنامه یکپارچه دریافت کنند

گلکسی کروم بوک به شما امکان اجرای چهار نوع برنامه را می دهد. ابتدا، می توانید برنامه های وب مترقی (PWA) را با نصب آنها از مرورگر وب کروم اجرا کنید. دوم، شما می توانید برنامه های اندروید را با دانلود آنها از پلی استور اجرا کنید. سوم، شما می توانید برنامه های لینوکس (با استفاده از محیط توسعه لینوکس) را با دانلود آن برنامه ها از اینترنت اجرا کنید. چهارم، شما می توانید بازی های دسکتاپ را با دانلود آنها از استیم اجرا کنید.

همانطور که می بینید، شما باید چهار نوع برنامه مختلف را از مکان های مختلف دانلود کنید. به عبارت دیگر، جایی وجود ندارد که بتوانید همه آنها را پیدا کنید. خوب، ممکن است گوگل روی حل این ناراحتی برای شما کار کند.

طبق گزارش جدیدی از 9To5Google، گوگل در حال توسعه «App Mall» برای ChromeOS است. این بازار به احتمال زیاد PWA و همچنین برنامه های اندرویدی را ارائه می دهد. این نشریه می‌گوید وقتی روی یک برنامه در این بازار کلیک می‌کنید، به وب‌سایتی که Google در حال توسعه آن است (discover.apps.chrome) می‌برد. از آنجا می توانید برنامه را دانلود کنید. طبق گزارش ها، App Mall در طول آزمایش اولیه پشت پرچم قفل خواهد شد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که Google App Mall را در ChromeOS در دسترس قرار دهد، وجود ندارد. با این حال، با توجه به تاریخچه ارائه ویژگی ChromeOS، بازار جدید باید در چند ماه آینده برای همه در دسترس باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.