کدام گوشی های گلکسی در سال 2024 با پشتیبانی از شارژ 45 واتی عرضه می شوند؟

سامسونگ ممکن است بزرگ‌ترین و موفق‌ترین تولیدکننده اندروید باشد، اما در رقابت مشخصات، دستگاه‌های گلکسی اغلب از دستگاه‌های رقیب، عمدتاً آن‌هایی که توسط سازندگان چینی ساخته می‌شوند، عقب می‌افتند. سرعت شارژ یکی از زمینه‌هایی است که تفاوت در آن بسیار زیاد است.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ باتری‌های بزرگی دارند که تقریباً با تمام دستگاه‌های رقیب مطابقت دارند و حتی از ظرفیت‌های آن فراتر می‌روند، اما در مورد سرعت شارژ، وضعیت کاملاً متفاوت است. در حالی که شرکت های چینی گوشی های خود را به سرعت شارژ شمال 100 وات مجهز می کنند، 45 وات حداکثری است که می توانید در دستگاه های گلکسی دریافت کنید.

اما حتی شارژ 45 واتی نیز در میان گوشی های سامسونگ بسیار نادر است. اکثر دستگاه‌هایی که سامسونگ در چند سال گذشته راه‌اندازی کرده است، پرچمدار یا غیره، به ۲۵ وات محدود شده‌اند.

در نتیجه، پیدا کردن یا نبودن یک گوشی گلکسی از شارژ 45 واتی همیشه آسان نیست. برای کمک به کسانی که به دنبال خرید یک گوشی گلکسی هستند که در سال 2024 عرضه شد و می تواند با 45 وات شارژ شود، لیست زیر را گردآوری کرده ایم.

گوشی های گلکسی که در سال 2024 با شارژ 45 واتی عرضه شدند

  • گلکسی S24 پلاس
  • گلکسی S24 Ultra
  • گلکسی M55
  • گلکسی C55
  • گلکسی F55

این لیست بسیار کوتاه است، به خصوص وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که M55، C55 و F55 فقط نسخه های تغییر نام تجاری یک گوشی برای بازارهای مختلف هستند. آنها همچنین به اندازه تلفن های پرچمدار سامسونگ و دستگاه های سری گلکسی A در دسترس نیستند، بنابراین برای برخی، لیست ممکن است حتی کوتاه تر باشد.

این ممکن است در ماه های آینده نیز تغییر نکند. سامسونگ در ماه ژوئیه دو گوشی تاشو جدید – گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 – را در ماه جولای عرضه خواهد کرد، اما از 3 می 2024، تایید نشده است که آیا هر یک از این دو دستگاه در سرعت شارژ 25 واتی افزایش می یابند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.