اینستاگرام به دوستان شما اجازه می‌دهد تا به پست‌های شما محتوا اضافه کنند

اینستاگرام متعلق به متا شروع به آزمایش یک ویژگی همکاری نوآورانه کرده است که به دوستان شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را به پست های فید شما اضافه کنند. این ویژگی اشتراک گذاری محتوا را جذاب تر و سرگرم کننده تر می کند.

نکات برجسته

  • اینستاگرام در حال آزمایش روش جدیدی برای دعوت از دوستان برای پیوستن به پست‌های فید شما است.
  • این ویژگی جدید به دوستان شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را به پست های فید شما اضافه کنند.
  • شما باید عکس ها و فیلم های ارسالی را تایید کنید تا در پست قرار دهید.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در کانال پخش خود اعلام کرد: «هشدار آزمایشی جدید. ما به تازگی آزمایش روش جدیدی را برای دعوت از دوستان برای پیوستن به پست های فید شما آغاز کرده ایم. قبل از ارسال، می‌توانید قابلیت ارسال عکس و/یا ویدیو را برای فالوورهای خود فعال کنید، که با تایید شما به پست اضافه شود.»

موسری همچنین اسکرین شات این قابلیت جدید را به اشتراک گذاشته است. طبق اسکرین شات، فالوورهای شما یک گزینه جدید «افزودن به پست» را در پایین سمت چپ پست فید شما می بینند.

به نظر ما، ویژگی جدید همکاری در اینستاگرام که به دوستان اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را در پست‌های فید شما مشارکت دهند، چندین مزیت دارد. با استفاده از این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود محتوای مشترکی با دوستان خود ایجاد کنند و تجربه اشتراکی بیشتری را ایجاد کنند. این می تواند به ویژه برای رویدادها، سفرها یا فعالیت های گروهی که در آن دیدگاه ها و مشارکت های متعدد ارزشمند هستند، مفید باشد.

همچنین، ویژگی جدید به پوستر اصلی اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را قبل از اضافه شدن به پست تأیید کند. این باعث می شود تا سطحی از کنترل روی محتوا حفظ شود و اطمینان حاصل شود که فقط مشارکت های مناسب و دلخواه گنجانده شده است.

چگونه کپشن اضافه کنیم و استوری‌های اینستاگرام خود را در دسترس‌تر کنیم ؟

به تازگی، اینستاگرام شروع به آزمایش ویژگی جدیدی کرده است که به کاربران امکان می دهد عکس های خود را به استیکرهای سفارشی تبدیل کنند تا در استوری های خود استفاده کنند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که به شیوه ای خلاقانه تر و شخصی تر ابراز نظر کنند. همچنین، استیکرهای سفارشی از عکس‌های شخصی یا تصاویر واجد شرایط در اینستاگرام به کاربران کمک می‌کند تا متمایز شوند. به جای استفاده از برچسب های عمومی، کاربران می توانند تصاویر منحصر به فرد خود را ایجاد کنند و اصالت پست ها و داستان های خود را افزایش دهند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.