چگونه پست های اینستاگرام را مرتب کنیم؟

حفظ یک پروفایل جذاب اینستاگرام برای داشتن یک پایگاه فالوور خوب بسیار مهم است. اگر بازدیدکنندگان  آنچه را که نمایه شما ارائه می دهد دوست داشته باشند، ممکن است دنبال کننده شما شوند. علاوه بر این، ساختار سه ستونی اینستاگرام تعدادی فرصت برای مرتب کردن پست های شما برای موضوع مورد نظر فراهم می کند.

با این حال، چه اتفاقی می‌افتد وقتی بعداً متوجه می‌شوید که می‌توان تصاویرتان را به روشی بهتر مرتب کرد؟ آیا می توانید پست های اینستاگرام را دوباره مرتب کنید؟

جواب سریع

اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد ترتیب پست‌های منتشر شده در پروفایل خود را تغییر دهید. می‌توانید پست‌های خاصی را حذف کنید تا پست‌های دلخواه را نزدیک‌تر کنید. از طرف دیگر، می‌توانید سه پست را برای پین کردن به نمایه خود انتخاب کنید و بقیه پست‌ها را به ترتیب متفاوتی در زیر بیاورید.

برای یادگیری استفاده صحیح از اینستاگرام، راه‌ها و چرایی‌های زیادی وجود دارد، و مرتب کردن پست‌های اینستاگرام می‌تواند به همین سادگی باشد. بیایید جنبه های مختلف تنظیم مجدد پست های اینستاگرام را مورد بحث قرار دهیم. همراه چیکاو باشید.

چه تغییراتی می توانید در پست های منتشر شده در اینستاگرام ایجاد کنید؟

تغییرات مختلفی می توانید در پست های آپلود شده اینستاگرام ایجاد کنید. اینستاگرام از آنجایی که شما مالک محتوا هستید، استقلال قابل توجهی در مورد پست های شما فراهم می کند.

شما می توانید مخاطبان پست های خود را کنترل کنید و اینکه چه نوع مخاطبی احتمالاً پست های شما را خواهد دید. اگر می‌پرسید چه تغییرات عملی می‌توانید در پست‌های اینستاگرام ایجاد کنید، موارد زیر به شما کمک می‌کند:

  • ویرایش:

می‌توانید کپشن ها، هشتگ‌ها، برچسب‌ها و غیره پست‌های خود را ویرایش کنید.

  • اشتراک گذاری:

پست های خود را با استفاده از گزینه اشتراک گذاری مستقیم از برنامه به اشتراک بگذارید.

  • پنهان کردن تعداد لایک ها:

می توانید از این ویژگی برای مخفی کردن تعداد لایک های خود از فالوورهای خود استفاده کنید.

پنهان کردن تعداد لایک ها - چیکاو

  • غیرفعال کردن کامنت:

می‌توانید دسترسی به نظرات را از برنامه غیرفعال کنید تا افراد نتوانند روی پست شما نظر بدهند.

  • سنجاق:

اگر پستی را دوست دارید که نظر مردم را جلب کند، می توانید آن را به بالای پیج خود سنجاق کنید. می توانید پست خود را در اینستاگرام پین کنید.

می توانید پست خود را در اینستاگرام پین کنید - چیکاو

  • ارسال به برنامه‌های دیگر:

می‌توانید از این ویژگی برای ارسال پست به برنامه‌های دیگر مانند Facebook، Twitter و Tumbler استفاده کنید.

  • حذف:

پستی را که مدت‌ها پیش پست کرده‌اید دوست ندارید؟ می توانید به سرعت آن را حذف کنید.

با این حال، اگر در نظر داشته باشید که می‌توانید پست‌ها را بکشید و رها کنید تا آن‌ها را به‌صورت دلخواه مرتب کنید، شگفت‌زده خواهید شد. اینستاگرام اجازه تنظیم مجدد پست‌ها را به ترتیب در نمایه شما نمی‌دهد مگر اینکه مایل به حذف و آپلود مجدد باشید. امیدواریم، اینستاگرام به زودی به شما اجازه دهد تا پست‌های خود را در برنامه به آسانی مرتب کنید.

جمع بندی

از آنجایی که نمی‌توانید پست‌های منتشر شده را در اینستاگرام مرتب کنید، می توانید یک تم برای حساب اینستاگرام خود تنظیم کنید و بر اساس آن کار کنید تا به مرتب سازی مجدد نپردازید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.