استوری اینستاگرام استیکرهای جدیدی اضافه می کند

اینستاگرام مجموعه‌ای از گزینه‌های جدید استیکر تعاملی را برای کاربران منتشر کرده است تا از آن‌ها در استوری خود استفاده کنند.

استوری اینستاگرام روشی محبوب برای به اشتراک گذاری محتوا در پلتفرم، در کنار ارسال یک تصویر، ویدئو یا ریلز است. کاربران می‌توانند متن، تصاویر یا داستان‌های ویدیویی را آپلود کنند و حتی ممکن است عناصر همه این گزینه‌ها را ترکیب کنند.

ادعا می شود استیکرهای جدید به کاربران کمک می کنند تا خلاقانه تر خود را بیان کنند. یکی از بسیاری از ویژگی‌ها شامل این است که کاربران می‌توانند از عکس‌های موجود در آلبوم‌های خود استیکرهایی برای استفاده در استوری اینستاگرام خود بسازند.

متا در یک پست وبلاگی سری جدید استیکرهای تعاملی برای استوری اینستاگرام را تایید کرد. یکی از خلاقانه‌ترین موارد اضافه شده، برچسب Reveal است که اساساً محتوای داستان را با محو کردن آن پنهان می‌کند. برای مشاهده استوری کامل، بینندگان باید پوستر را DM ارسال کنند. هیچ تاییدیه ای از پوستر مورد نیاز نیست. هنگامی که DM به شخصی که استوری را با برچسب Reveal ارسال کرده است تحویل داده می شود، بیننده می تواند تمام محتویات استوری را ببیند.

این شرکت همچنین یک استیکر جدید Add Yours Music را معرفی می کند که دنبال کنندگان اینستاگرام پوستر می توانند موسیقی مورد نظر خود را نیز اضافه کنند. این شبیه به تصاویر Add Yours یا برچسب حلقه کار می کند. افرادی که استوری را مشاهده می کنند می توانند روی استیکر کلیک کنند تا یک استوری با همان برچسب در کنار تصاویر و موسیقی دلخواه خود ارسال کنند.

استوری های اینستاگرام اکنون دارای یک گزینه استیکر Frames است که هر عکسی را به یک چاپ فوری مانند پولاروید تبدیل می کند. گزینه استیکر Cutouts، درست به نام خود، به کاربران اجازه می دهد تا استیکرهایی با برش هایی از تصاویر مختلف برای استفاده در استوری اینستاگرام ایجاد کنند.

در همین حال، اینستاگرام نیز اخیراً ویژگی جدیدی را به برنامه iOS خود اضافه کرده است که به کلیک کردن و ارسال استوری ها در دسترس تر است. کاربران iOS اکنون می‌توانند یک ویجت قفل صفحه جدید اضافه کنند که مستقیماً دوربین استوری را باز می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون باز کردن برنامه اصلی اینستاگرام، روی عکس کلیک کنند یا یک ویدیو بگیرند و آن را به‌عنوان استوری پست کنند.

متا اخیرا تأیید کرده است که اینستاگرام ویژگی هایی را آزمایش می کند که پیام ها را با محتوای برهنگی محو می کند تا از کاربران نوجوان محافظت کند و از دسترسی کلاهبرداران احتمالی به آنها جلوگیری کند. این اعلامیه در پی ادعاهای فزاینده مبنی بر اعتیاد آور بودن اپلیکیشن های متعلق به متا و ایجاد مشکلات روانی در میان جوانان منتشر شد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.