احتمالا تا عرضه مک بعدی اپل چند روز باقی مانده!

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه مک های جدید در اکتبر 2023 باشد. گورمن در خبرنامه هفتگی خود گفت که iMac ها، مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک پرو 14 و 16 اینچی چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه های خرده فروشی کمبود دارند که می تواند نشانه ای از عرضه مدل های جدید به زودی باشد.

گورمن همچنین خاطرنشان کرد که فراخوان درآمد اپل برای 2 نوامبر برنامه ریزی شده است و این شرکت به طور تاریخی یک رویداد معرفی محصول در اکتبر قبل از فراخوان درآمد خود برگزار کرده است. بنابراین او پیشنهاد می کند که اپل می تواند مک های جدید را در 30 یا 31 اکتبر معرفی کند.

مشخص نیست که اپل چه مک‌های جدیدی را می‌تواند عرضه کند، اما iMac قرار است به‌روزرسانی شود. آی‌مک 24 اینچی کنونی در سال 2021 با تراشه M1 عرضه شد، اما ممکن است اپل آی‌مک جدیدی با تراشه M2 عرضه کند.

در مورد مک بوک پرو، اپل مدل های جدید 14 اینچی و 16 اینچی را در ژانویه 2023 با تراشه M2 عرضه کرد. بعید است که اپل مک بوک پروهای جدید را به این زودی عرضه کند، اما ممکن است این شرکت مدل های به روز شده را با بهبودهای جزئی عرضه کند.

گورمن همچنین فاش کرد که نسل بعدی مدل‌های مک‌بوک ایر با تراشه‌های M3 تا اوایل سال 2024 عرضه نمی‌شوند و نسخه بزرگ‌تر «حرفه‌ای» آی‌مک با نمایشگر 32 اینچی و طراحی جدید برای اواخر سال 2024 یا 2025 عرضه می‌شود.

به طور کلی، به نظر می رسد که اپل حداقل یک رویداد معرفی محصول دیگر را برای سال 2023 برنامه ریزی کرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه مک های خاصی را اعلام می کند، اما مطمئناً این خبر هیجان انگیز برای طرفداران مک خواهد بود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.