چرا آیپد OLED می‌تواند قوی‌ترین تبلت باشد؟

ما می دانیم که در حال حاضر بزرگترین کشورهای فناوری جهان در حال مبارزه با تمام توان خود برای رقابت با یکدیگر و ارائه بهترین ها هستند. با این حال، به نظر می رسد اپل محبوب ما در این رقابت عقب مانده است.

ممکن است به زودی شاهد یک اعلامیه بزرگ مرتبط با هوش مصنوعی از سوی این شرکت باشیم. چیزی که اپل تایید کرده است، رویدادی در 7 می است و انتظار می‌رود که این غول فناوری از سری جدید آیپدهای خود در این رویداد رونمایی کند. آنچه ما همچنین می شنویم این است که iPad ادعایی OLED می تواند قدرتمندترین تراشه را برای تبلت تا کنون داشته باشد.

اکنون، این احتمالاً آیپدهای آینده را به اولین دستگاه اپل تبدیل می‌کند که از هوش مصنوعی بهره می‌برد. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل می تواند از رویداد ماه مه برای قدم گذاشتن به دنیای هوش مصنوعی استفاده کند. با iPadOS18 می‌توانیم ویژگی‌هایی مانند ویژگی‌های توسعه‌یافته روی دستگاه اپل و چت‌بات‌های عمیق یکپارچه‌شده از یک یا چند شرکت دیگر مانند Google یا OpenAI را ببینیم.

چرا آیپد OLED می‌تواند قدرتمندترین تبلت باشد؟

در مورد آیپدهای آینده، مدل‌های پرو ممکن است با نمایشگرهای OLED عرضه شوند. اما جالب‌تر این است که آنها با تراشه جدید M4 اپل راه‌اندازی می‌شوند. برای کسانی که نمی دانند، جدیدترین مک بوک ایر از تراشه M3 استفاده می کند. انتظار می‌رود که این ارتقای بزرگی باشد که اپل در حال ارائه سری iPad Pro خود است. حتی ممکن است لبه های گرد را روی آن ببینیم، تقریباً شبیه آیفون 15 پرو.

حتی اپل پنسل نیز شاهد بهبودهای جدیدی خواهد بود. این می تواند با لمس های جدید و بهبود یافته برای یک تجربه پیشرفته تر همراه باشد. همچنین ممکن است حرکات فشردن جدیدی را به همراه نکات مغناطیسی روی آن ببینیم. اما با وجود همه اینها، هوش مصنوعی ستاره نمایش خواهد بود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.