اینستاگرام آیکون داینامیک در اندروید دریافت می کند

با اندروید 13، گوگل تم پویا را برای آیکون های برنامه معرفی کرد. بیش از یک سال پس از انتشار این ویژگی، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها بالاخره از این ویژگی استقبال کردند و برخی از توسعه‌دهندگان اکنون شروع به عرضه آیکون‌های اپلیکیشن با مضمون پویا برای برنامه‌های خود کرده‌اند. اینستاگرام همچنین این ویژگی را در دستگاه‌های اندرویدی سازگار دریافت می‌کند.

اینستاگرام از نماد برنامه Dynamic Theme پشتیبانی می‌کند

اینستاگرام از نماد برنامه Dynamic Theme پشتیبانی می‌کند - چیکاو

گزارش شده است که آخرین نسخه برنامه اینستاگرام برای اندروید از نماد برنامه با موضوع پویا پشتیبانی می کند. این بدان معناست که اگر اندروید 13 (یا نسخه جدیدتر اندروید) را بر روی گوشی هوشمند گلکسی خود اجرا می کنید، می توانید نمادی با موضوع خود را برای برنامه اینستاگرام مشاهده کنید. این یک نماد برنامه دو رنگ را نشان می دهد که رنگ غالب آن از کاغذدیواری صفحه اصلی انتخابی شما (با استفاده از موتور موضوعی Monet) انتخاب می شود.

برای فعال کردن نمادهای برنامه با موضوع Material You در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی Galaxy خود، روی صفحه اصلی گوشی فشار طولانی دهید، روی کاغذدیواری و استایل ضربه بزنید. سپس روی پالت رنگ ضربه بزنید، ویژگی پالت رنگ را فعال کنید و سپس Apply palette to icons برنامه را فعال کنید.

چندین برنامه رسانه اجتماعی اخیراً از نمادهای برنامه با موضوع Material You پشتیبانی می کنند. این برنامه ها عبارتند از Mastodon، LinkedIn، Reddit، Telegram، Threads و WhatsApp. اکثر برنامه های گوگل و سامسونگ نیز از این ویژگی سفارشی سازی پشتیبانی می کنند. برنامه‌های بیشتر به زودی ویژگی قالب‌بندی را دریافت خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.