اینستاگرام به شما امکان پین کردن چت ها، ویرایش پیام ها و خاموش کردن رسید خواندن را می دهد

متا شش ویژگی جدید را برای قابلیت پیام رسانی در اینستاگرام اعلام کرده است. این ویژگی‌های جدید عبارتند از: امکان ویرایش پیام‌ها، پین کردن چت‌ها در بالای صندوق ورودی، روشن یا خاموش کردن رسیدهای خواندن، علامت‌گذاری برچسب‌ها به عنوان موارد دلخواه در چت، و پاسخ دادن به پیام‌ها با عکس، ویدیو، پیام‌های صوتی، GIF و استیکر. و تم های جدید برای چت.

آموزش ویرایش پیام ها در اینستاگرام

بیایید با قابلیت ویرایش پیام ها شروع کنیم. متا می گوید که می توانید یک پیام را تا 15 دقیقه پس از ارسال در اینستاگرام ویرایش کنید. این ویژگی برای رفع یک اشتباه تایپی در پیام مفید است یا اگر می‌خواهید پیام را ویرایش کنید تا صدای بهتری داشته باشد، جزئیات را اضافه کنید، جزئیات را حذف کنید و دلایل دیگری از این قبیل. برای ویرایش پیام در اینستاگرام، پیامی را که می‌خواهید ویرایش کنید فشار داده و نگه دارید و گزینه «ویرایش» را انتخاب کنید.

آموزش ویرایش پیام ها اینستاگرام  - چیکاو

پین کردن چت ها در اینستاگرام

با رسیدن به قابلیت پین کردن چت ها، انجام این کار، همانطور که ممکن است بدانید، چت را در بالای بخش پیام رسانی قرار می دهد و یافتن و دسترسی به چت را برای شما آسان می کند. متا می گوید که می توانید تا سه چت 1:1 یا گروهی پین کنید. برای پین کردن یک چت، چتی را که می‌خواهید پین کنید فشار دهید و نگه دارید یا روی آن چت به سمت چپ بکشید و گزینه «پین» را انتخاب کنید.

پین کردن چت ها در اینستاگرام - چیکاو

خاموش کردن رسیدهای خواندن در اینستاگرام

وقتی برای شخصی در اینستاگرام پیامی می‌فرستید و او آن را می‌خواند، برنامه یادداشتی را در زیر پیام به شما نشان می‌دهد که می‌گوید آن شخص پیام را خوانده است و بالعکس. در حالی که این یک ویژگی بسیار مفید است، برخی از مردم نمی خواهند دیگران بدانند که پیام ها را خوانده اند.

خب، برای این افراد، متا اکنون قابلیت خاموش کردن رسید خواندن را اضافه کرده است. می‌توانید رسیدهای خواندن را برای همه چت‌ها یا گپ‌های انتخابی خاموش کنید. برای خاموش کردن آن برای همه پیام‌ها، به تنظیمات » پیام‌ها و پاسخ‌های داستانی » نمایش رسیدهای خوانده شده بروید و این ویژگی را خاموش کنید.

خاموش کردن رسیدهای خواندن در اینستاگرام - چیکاو

برچسب‌ها را به‌عنوان موارد دلخواه علامت‌گذاری کنید و با عکس‌ها، ویدیوها و موارد دیگر پاسخ دهید

استیکرها راهی عالی برای بیان احساسات و عواطف خود در یک مکالمه هستند. با این حال، با وجود تعداد زیادی استیکر در اینستاگرام، یافتن استیکرهایی که بیشتر از همه استفاده می کنید، بسیار سخت می شود. برای رفع این مشکل، Meta اکنون به شما امکان می دهد استیکرها را به عنوان موارد دلخواه در یک چت علامت گذاری کنید. هنگامی که یک برچسب را به عنوان مورد علاقه علامت‌گذاری می‌کنید، در بالای بخش برچسب ظاهر می‌شود و به شما امکان می‌دهد هر بار به آنهایی که دوست دارید به راحتی دسترسی داشته باشید.

یکی از بهترین ویژگی‌های پیام‌رسانی در اینستاگرام، ارسال پیام با نقل قول پیام دیگری در چت است. خب، این ویژگی در حال ارتقا است. اکنون می‌توانید با عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌های صوتی، GIF و استیکرها به یک پیام پاسخ دهید تا مکالمه با شخصی را برای شما آسان‌تر کند. برای پاسخ دادن با استفاده از گزینه‌های جدید، پیامی را فشار داده و نگه دارید، گزینه «پاسخ» را انتخاب کنید و نوع رسانه‌ای را که می‌خواهید با آن پاسخ دهید انتخاب کنید.

تم های جدید چت

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که تم چت را تغییر دهید. در حال حاضر، متس در حال اضافه کردن چندین تم چت جدید به پلتفرم است، از جمله Love، Lollipop و Avatar: The Last Airbender. متا شروع به ارائه این ویژگی ها با آخرین نسخه های برنامه برای هر پلتفرم (اندروید و iOS) کرده است. بنابراین، مطمئن شوید که برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.