بهترین مبدل یوتیوب به MP3 برای رایانه شخصی چیست؟

یوتیوب یک پلتفرم متنوع و پرمحتوا برای یادگیری، سرگرمی و تأیید اطلاعات است. این برنامه به روش‌های مختلفی تکامل یافته است، از جمله افزودن ویژگی‌های مختلف برای کاربرپسندتر کردن یوتیوب . علیرغم رشد مداوم در ظرفیت و ویژگی‌ها، کاربران رایگان YouTube نمی‌توانند ویدیو و صدا را از برنامه دانلود کنند.

اگر می خواهید یک ویدیوی YouTube را برای هدف دیگری دانلود و تبدیل کنید، به عنوان مثال، آهنگ زنگ یا فایل MP3، به یک مبدل MP3 نیاز دارید.

جواب سریع

یکی از بهترین مبدل های یوتیوب به MP3 برای کامپیوتر Y2mate است. برای تبدیل ویدیوهای YouTube با استفاده از این، پیوند ویدیوی YouTube را کپی کنید، به وب‌سایت Y2mate بروید و روی تب «YouTube to MP3 Converter» کلیک کنید. پیوند را در کادر متن قرار دهید و روی «شروع» کلیک کنید. روی نماد دانلود در قسمت «صوتی» کلیک کنید. روی «Download Now» در پنجره پاپ آپ کلیک کنید.

اگر در مورد بهترین تبدیل YouTube به MP3 برای رایانه شخصی و نحوه استفاده از آن کنجکاو هستید، همراه چیکاو باشید.

مروری بر مبدل های MP3 YouTube برای کامپیوتر

همانطور که در مقدمه ذکر شده است، یوتیوب فقط به کاربران Premium اجازه می دهد ویدیوها را مستقیماً از برنامه دانلود کنند. با این حال، حتی کاربران Premium همچنان برای تغییر ویدیوی یوتیوب به MP3 به یک مبدل نیاز دارند.

بسیاری از ابزارهای تبدیل آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، اما ضروری است که بدانید در یک سایت تبدیل به دنبال چه چیزی باشید. اولین چیزی که هنگام جستجوی سایت تبدیل یوتیوب به MP3 باید بررسی شود تبلیغات است. اکثر سایت‌های تبدیل دارای چندین آگهی سرزده هستند.

برخی از تبلیغات همچنین ممکن است حاوی ویروس ها و بدافزارهایی باشند که ممکن است به طور تصادفی در رایانه شخصی خود دانلود کنید. اگر یک سایت دارای پاپ آپ های زیادی است، بهتر است از آنها اجتناب کنید.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام جستجوی سایت تبدیل یوتیوب، کارایی است. یک سایت خوب دارای طرح بندی آسان برای استفاده است، بنابراین تبدیل ساده است.

شما همچنین نیازی به پیمایش مراحل زیاد یا باز و بسته کردن صفحات ثانویه ندارید، همانطور که در مورد برخی از سایت های آنلاین وجود دارد.

در نهایت، مطمئن شوید که سایت آنلاینی که استفاده می کنید فیلم ها را به درستی تبدیل می کند. به عنوان مثال، یک فایل MP3 برای یک موزیک ویدیوی YouTube معمولی باید بین 3-10 مگابایت باشد. صدا نیز باید بدون مکث یا بافر تمیز باشد.

همانطور که مشخص کردیم، بهترین تبدیل YouTube به MP3 برای رایانه شخصی Y2mate.com است. در مرحله بعد، مراحل دقیق تبدیل ویدیوهای YouTube در رایانه شخصی با استفاده از این سایت را مورد بحث قرار خواهیم داد.

راهنمای گام به گام تبدیل ویدیوهای YouTube به MP3 با استفاده از Y2Mate

در صورت داشتن اطلاعات صحیح، تبدیل ویدیوهای YouTube به MP3 با استفاده از این ابزار تبدیل نسبتاً آسان است. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

  • مرورگر وب رایانه شخصی خود را باز کنید و به YouTube دسترسی پیدا کنید.
  • ویدیویی را که می خواهید تبدیل کنید را پیدا کرده و باز کنید.
  • روی URL ویدیو در بالا کلیک راست کرده و روی «کپی» کلیک کنید.
  • سپس به مبدل Y2mate بروید.
  • روی تب “YouTube to MP3 Converter” در بالا کلیک کنید.
  • آدرس اینترنتی را که کپی کرده‌اید در نوار متن در مرکز صفحه جای‌گذاری کنید، سپس روی «شروع» کلیک کنید.
  • روی نماد دانلود در زیر بخش «صدا» و در کنار «MP3» کلیک کنید.
  • در پنجره پاپ آپی که ظاهر می شود، روی «Download Now» کلیک کنید.
  • در صورت لزوم دوباره روی «Download Now» کلیک کنید.
  • دانلود آغاز خواهد شد. برای تأیید، پوشه «Downloads» رایانه شخصی خود را بررسی کنید.

توجه داشته باشید:

ممکن است هنگام استفاده از این سایت با تبلیغات مواجه شوید. همچنین ممکن است هنگام دانلود MP3 خود چند صفحه پاپ آپ را مشاهده کنید. تبلیغات را ببندید و در هر صفحه پاپ آپی روی “Download Now” کلیک کنید. وقتی دانلود شروع شد، اعلان دانلود را در مرورگر خود خواهید دید.

سوالات متداول

هنگام جستجوی مبدل YouTube به mp3 برای رایانه شخصی چه چیزی را باید در نظر بگیرم؟

هنگام جستجوی مبدل یوتیوب به MP3 برای رایانه شخصی باید چند نکته را در نظر بگیرید. برخی از ملاحظات ضروری شامل تعداد تبلیغات، سهولت استفاده و کارایی است. توجه داشته باشید که برخی از سایت‌های تبدیل دارای ویروس‌ها و بدافزارهایی هستند که به صورت پاپ‌آپ دانلود پنهان شده‌اند. هنگام استفاده از چنین سایت هایی مراقب باشید.

وقتی فکر می کنید ویروسی را از طریق تبدیل یوتیوب به mp3 در رایانه شخصی خود دانلود کرده اید، چه کاری باید انجام دهید؟

اگر مشکوک هستید که بدافزار را در رایانه شخصی خود دانلود کرده اید، یک اسکن کامل سیستم را انجام دهید و فایل های موقت را حذف کنید. پس از آن، می توانید پس از تشخیص اینکه رایانه شما عاری از بدافزار است، از فایل ها نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید.

جمع بندی

Y2mate.com.co بهترین ابزار تبدیل یوتیوب به MP3 برای رایانه شخصی است. استفاده از سایت آسان است و تبلیغات کمتری نسبت به سایر ابزارها دارد.

برای استفاده از این سایت، پیوند را به ویدیوی YouTube که می‌خواهید تبدیل کنید کپی کنید و آن را در نوار متن جای‌گذاری کنید. پس از آن، روی “شروع” کلیک کنید و گزینه “دانلود” را کلیک کنید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.