محبوب ترین محتوا در یوتیوب چیست؟

در گذشته رسیدن به شهرت و موفقیت به آسانی امروز نبود. فرصت‌های کمتری وجود داشت، و رقابت سخت بود زیرا همه می‌خواستند به آن‌ها دست یابند. امروزه، به لطف کانال ها و پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، مشتریان بالقوه در دسترس همه هستند. این فرصت ها با چالش های ذاتی خود همراه هستند.

یوتیوب پلتفرمی است که برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا که می‌خواهند نامی بزرگ به دست بیاورند بسیار عزیز است. مشکل این است که افراد جاه طلب زیادی روی پلتفرم حضور دارند و جدا شدن از آنها چالش بزرگی است.

اگر می خواهید وارد دنیای یوتیوب شوید، در کنار خیلی چیزها باید بدانید که این روزها چه چیزی در بین مخاطبان محبوب است. بنابراین، چه چیزی در یوتیوب محبوب است؟

جواب سریع

طبق نظرسنجی “Think with Google”، ترجیح داده شده ترین دسته بندی محتوا در YouTube عبارتند از:

  • کمدی : صحنه های خنده دار، فیلم های واکنش، شیرین کاری، یا چالش ها، شوخی ها و موارد دیگر.
  • موسیقی: آهنگ های کاور، آهنگ های اصلی، سازهای نوازندگی و غیره.
  • سرگرمی و فرهنگ پاپ: نمایش های تلویزیونی، درام ها، وبلاگ ها، سفر، مد، شایعات مشهور، بلاگ های بی صدا، ASMR، چالش های دیگر و غیره.
  • آموزش: آرایش، آشپزی، نحوه استفاده از وسایل، بررسی محصول، ابزار و موارد دیگر مانند اینها.

یوتیوب به پدیده‌ای تبدیل شده است که همه می‌خواهند آن را ببینند و با چشم‌ها و قلب‌های جاه‌طلب به آن بپردازند. اگر رویاهای بزرگ «YouTube» دارید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا در اولین مورد، آنچه در YouTube محبوب است، پیمایش کنید تا بتوانید چیزی مشابه یا حتی بهتر ایجاد کنید. بیایید کاوش کنیم! همراه چیکاو باشید.

یوتیوب – پلتفرم محبوب اشتراک گذاری ویدیو

YouTube یک نقطه برای یافتن هر آنچه دلتان می خواهد، از سرگرمی، ورزش، و آموزش گرفته تا محتوای سیاسی، مذهبی و موسیقی است. چیزهای دیگری وجود دارد که ما هرگز به آنها نیاز نداشتیم، مانند وبلاگ‌های شخصی، چالش‌های مختلف، چالش‌های سطل یخ، یا ASMR و…

اگر می خواهید وارد دنیای یوتیوب شوید و موفق باشید، باید ایده ای خوبی ارائه کنید. یک ایده مهم است زیرا می توانید استراتژی و تلاش های خود را حول آن برنامه ریزی کنید. اما آیا ایده شما واقعا همان چیزی است که مخاطبان در یوتیوب می خواهند؟ مردم تمایل دارند چه چیزی را در یوتیوب ببینند؟ به سادگی، محتوای محبوب این روزها در یوتیوب چیست؟

معرفی پر طرفدار ترین ویدئو های یوتیوب

دسته 1: کمدی

همه عاشق خنده هستند. به همین دلیل است که محتوای خنده دار محبوب ترین محتوا در YouTube است. اگر بامزه اید، بدانید که می توانید با خنداندن همه در YouTube موفق شوید. اگر می دانید که خنده دار هستید، می توانید طرح های خنده دار یا وبلاگ ایجاد کنید. می توانید از کانال MrBeast با بیش از 30 میلیون مشترک الهام بگیرید.

او همه چیز را خنده دار می کند فقط با خودش بودن، همچنین از طریق چالش ها و شیرین کاری هایی که انجام می دهد و حتی از طریق ویرایش خنده دار. شاید بتوانید یک شخصیت خنده‌دار بسازید و ویدیوهای واکنش خنده‌دار بسازید.

یاد آوردی:

  • چارلی چاپلین نیز شخصیتی بود که توسط چارلز اسپنسر خلق شد.
  • دیگر چیزهای خنده دار محبوب، فیلم های خنده دار نوزادان و حیوانات هستند. حتی شوخی ها نیز مورد پسند مردم است.

دسته 2: موسیقی

موسیقی بخش بزرگی از یوتیوب است. بزرگترین و پربازدیدترین کانال یوتیوب، سری T، اساساً یک کانال موسیقی هندی بالیوود است. سری T دارای 223 میلیارد بازدید (تا فوریه 2023) است و بیشترین مشترکین کانال در یوتیوب است. از قضا، دومین کانال بزرگ یوتیوب، کوکاملون است که بیش از 150 میلیارد بازدید دارد.

این کانال مستقر در آمریکا قافیه های متحرک مهد کودک را ایجاد می کند. بنابراین، در دسته موسیقی نیز قرار می گیرد (من فکر می کنم، اما ویکی پدیا آن را در رده آموزش قرار داده است).

اگر صدای زیبایی دارید یا ساز می زنید، به یوتیوب بیایید. آواز بخوانید و در یوتیوب پست کنید. جالب اینجاست که نیازی به خواندن آهنگ های اصلی ندارید، زیرا کاور آهنگ های اصلی در یوتیوب بسیار محبوب هستند. بسیاری از موسیقیدانان مشهور مانند جاستین بیبر و حتی چارلی پوث در یوتیوب به شهرت رسیدند. بنابراین، شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

دسته 3: سرگرمی و فرهنگ پاپ

سرگرمی بسیار ذهنی است. در اینجا، شما باید بدانید که چه چیزی برای مخاطب هدف شما سرگرم کننده است. به عنوان مثال، اگر بازار هدف شما گیمرها هستند، سرگرمی برای آنها مانند PewDiePie پخش زنده بازی ها خواهد بود.

به طور مشابه، اگر مخاطبان هدف شما زنان باشند، سرگرمی آنها مد، آرایش و سایر موارد خرده فروشی شما خواهد بود (با عرض پوزش که چنین کلیشه ای هستم).

کانال های درام نیز بسیار محبوب هستند، به ویژه هندی، K-dramas، ترکی و پاکستانی.

سایر مطالب معروف در این دسته عبارتند از: مد، سفر، سایر وبلاگ‌های سبک زندگی، کانال‌های شایعه‌سازی افراد مشهور، چالش‌های مختلف، و حتی ولاگ های بی‌صدا و ویدیوهای ASMR. کانال های مجلات مانند Buzzfeed نیز بسیار محبوب و محبوب هستند.

خوب است بدانید:

سومین و چهارمین کانال پربازدید در یوتیوب مبتنی بر سرگرمی است، دوباره از هند. هر دو از کانال های نمایشی شبکه تلویزیونی سونی هستند.

دسته 4: چگونه

این یک دسته وسیع است. اگر آن را کشف کنید، شانس پیدا کردن کاری که می توانید انجام دهید در این دسته بیشتر است. می‌توانید در مورد هر سؤالی که فکر می‌کنید مخاطب شما می‌خواهد پاسخ آن را پیدا کند، زیر «چگونه» ویدیو ایجاد کنید. برای مثال، می‌تواند «نحوه ایجاد ویدیوهای یوتیوب در تلفن همراه» یا «چگونه یک کیک بدون فر بپزیم» باشد.

این دسته گسترده است. هر چقدر که می خواهید کاوش کنید. مخاطب هدف خود را مطالعه کنید و سعی کنید پاسخ آن را بیابید.

مطالب پرطرفدار در این دسته عبارتند از آموزش، کانال های آشپزی، جعبه گشایی و بررسی ابزارها، جعبه گشایی و بررسی محصولات، آموزشی (نحوه حل معادلات ریاضی، مسائل مالی و غیره) و موارد دیگر.

جمع بندی

یوتیوب دنیای بزرگی است و شما یک بازیکن کوچک خواهید بود. با این حال، نظرسنجی خود را انجام دهید و دریابید که مخاطب هدف شما در YouTube چه چیزی را دوست دارد.

اکنون، سعی کنید ایده های خود را با آنچه مردم این روزها دوست دارند ترکیب کرده تا چیزی سرگرم کننده ای ایجاد کنید تا به رشد شما کمک کند. هنگامی که در حال توسعه استراتژی محتوای خود هستید، مطمئن شوید که از مطالب این مقاله استفاده می کنید.

امیدوارم در دنیای بزرگ یوتیوب موفق باشید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.