چگونه با لپ تاپ ویدیوی یوتیوب بسازیم؟ | ارائه روش های کم هزینه و آسان!

ایجاد و آپلود ویدیوها در YouTube یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود، ایجاد یک انجمن یا بازاریابی محصولات و خدمات شما است. با این حال، اکثر مردم از راه‌اندازی کانال یوتیوب اجتناب می‌کنند، زیرا پول کافی برای خرید دوربین‌های گران‌قیمت، میکروفون و سایر لوازم جانبی فیلم‌سازی ندارند.

اگر می‌خواهید راه ارزانی برای ساخت ویدیوی یوتیوب داشته باشید، لپ‌تاپ شما ممکن است راه حلی باشد. اما چگونه می توان یک ویدیوی یوتیوب در لپ تاپ ساخت؟

جواب سریع

ابتدا یک موضوع را انتخاب کنید. می‌توانید از وب‌کم و میکروفون داخلی لپ‌تاپ خود برای ضبط ویدیویی از خودتان استفاده کنید یا با ضبط صفحه نمایش خود با استفاده از MS PowerPoint، آموزش‌ها و راهنماهایی را تهیه کنید. یا با استفاده از نرم افزار رایگان انیمیشن سازی کلیپ های متحرک بسازید. سپس، ویدیو را ویرایش کنید، صادر کنید و آن را به فرمت پشتیبانی شده تبدیل کنید و آن را در YouTube آپلود کنید.

در این پست با نحوه ساخت ویدیوی یوتیوب در لپ تاپ آشنا شوید. همراه چیکاو باشید.

مروری بر ساخت ویدیوی یوتیوب در لپ تاپ

این یک تصور غلط رایج است که برای ایجاد ویدیوهای YouTube به تجهیزات ضبط پیچیده نیاز دارید. در واقع، سازندگان کانال‌های یوتیوب خود را با ساختن ویدیوها با استفاده از تلفن‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌های خود شروع کرده و رشد داده‌اند.

در حالی که داشتن دوربین‌ها، میکروفون‌ها و تجهیزات تولید ویدیو با کیفیت بالا یک امتیاز محسوب می‌شود، اما اختیاری است. همانطور که در این پست خواهید آموخت، تنها با لپ تاپ می توانید ویدیوهای حرفه ای یوتیوب بسازید.

چگونه یک ویدیوی یوتیوب روی لپ تاپ بسازیم؟

می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های داخلی لپ‌تاپ یا با نصب نرم‌افزارهای شخص ثالث رایگان مانند ضبط‌کننده‌های صفحه و برنامه‌های ویرایش ویدیو، ویدیوهای YouTube عالی بسازید.

مرحله اول: ایجاد ویدیو

اولین قدم در ساخت ویدیوی یوتیوب، ضبط خام است. این مرحله بسته به نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید متفاوت است.

محتوای محبوب یوتیوب شامل ضبط کردن خود در حال انجام کاری، ضبط صفحه نمایش برای نشان دادن نحوه انجام کاری به مخاطب، ایجاد کلیپ های متحرک و ساختن ویدیوهای متنوع است.

ضبط کردن خود

ضبط کردن خود یکی از راه‌های اصلی برای اشتراک‌گذاری محتوا با مخاطبان است. این تکنیک برای وبلاگ‌ها، گفتگوهای مربوط به رابطه و ازدواج، کاردستی‌ها، آموزش‌های مراقبت از پوست و آرایش، و بازی مناسب است. در اینجا نحوه ضبط خود در لپ تاپ آورده شده است.

آموزش:

  • برنامه دوربین را روی لپ تاپ خود راه اندازی کنید.
  • با کار بر روی نور، موقعیت دوربین و پس‌زمینه، ایستگاه ضبط خود را به درستی تنظیم کنید. شما می توانید با ضبط ویدیوی خود رو به پنجره یا در از نور طبیعی استفاده کنید.
  • از وب‌کم و میکروفون داخلی برای ضبط هر کاری که قصد انجام آن را دارید، استفاده کنید.

ضبط صفحه

برخی از محبوب ترین کانال های یوتیوب، از جمله راهنماها و آموزش ها، بدون چهره هستند. اگر می خواهید برای این طاقچه ویدیو بسازید، می توانید این کار را با حداقل نیاز در لپ تاپ خود انجام دهید.

یک نرم افزار رایگان فیلمبرداری از صفحه نمایش مانند OBS Studio، ScreenPal یا CamStudio را برای ضبط صفحه خود دانلود کنید.

آموزش:

یادگیری نحوه کار این ابزارهای رایگان ممکن است کمی طول بکشد، اما سرمایه گذاری زمانی ارزش آن را دارد.

فیلم های متحرک

ویدیوهای متحرک مخاطبان زیادی از کودکان نوپا و نوجوانان گرفته تا بزرگسالان دارند. با استفاده از نرم افزار رایگان انیمیشن می توانید کلیپ های متحرک برای اهداف سرگرمی، آگاهی و آموزشی ایجاد کنید.

آموزش:

نرم افزار انیمیشن نیز منحنی یادگیری کمی دارد، اما کیفیت کاری که پس از یادگیری تولید می کنید ارزش وقت شما را دارد. گزینه های رایگان محبوب عبارتند از Animaker، Powtoon و Blender.

تبدیل پاورپوینت به ویدئو

بسته به جایگاه خود، می توانید محتوای خود را به عنوان ارائه پاورپوینت ایجاد کنید، آن را به ویدیو تبدیل کنید و در YouTube آپلود کنید. این تکنیک برای بخش های آموزشی مانند روانشناسی، روابط و ازدواج و دانشگاهیان به خوبی کار می کند.

MS PowerPoint دارای ویژگی های داخلی است که به شما امکان می دهد فایل PPT خود را به ویدیو تبدیل کنید و روایت ها، جلوه های صوتی و ضبط صدا را به کلیپ نهایی اضافه کنید.

ایجاد ویدیوهای متنوع

اینترنت همه چیزهایی را که برای ایجاد ویدیو نیاز دارید، از جمله کلیپ های رایگان، تصاویر، موسیقی و صدا در اختیار دارد.

اسکریپت خود را بنویسید، سپس فایل های رسانه ای را از وب سایت های رایگان دانلود کنید تا ویدیوی خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر محتوای شما به چگونگی شاد کردن یک ازدواج می‌پردازد، می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی مانند «زوج شاد»، «خانه شاد» و «شب قرار ملاقات» ویدیوها و تصاویر را جستجو کنید.

مرحله دوم: ویرایش ویدیو

هنگامی که ویدیوی خام خود را ایجاد کردید، مرحله بعدی ویرایش آن برای ایجاد یک شاهکار است که توجه بینندگان را به خود جلب می کند و آنها را تا پایان درگیر می کند.

این مرحله شامل کوتاه کردن قسمت‌های ناخواسته، ادغام کلیپ‌ها و افزودن موسیقی پس‌زمینه، روایت، صدای ضبط‌شده و جلوه‌های صوتی است.

علاوه بر این، می‌توانید گرافیک، متن، استیکر و GIF اضافه کنید تا ویدیو را از نظر بصری جذاب کنید. نرم افزار ویرایش ویدیوی شخص ثالث رایگان را روی لپ تاپ خود نصب کنید تا ویدیوهای خود را به خوبی ویرایش کنید.

این نرم افزارها عبارتند از ClipChamp، CapCut، iMovie و Da Vinci Resolve.

مرحله سوم: آپلود ویدیو

پس از ضبط و ویرایش ویدئو، می توانید کار خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. ویدیو را ارسال کنید و مطمئن شوید که در قالب پشتیبانی شده است. سپس به کانال YouTube خود بروید و ویدیو را از استودیوی YouTube آپلود کنید.

پس از آپلود ویدئو، توضیحات، برچسب‌ها و تصاویر کوچک را اضافه کنید. یک بارگذاری را برنامه ریزی کنید، پیش نویس را ذخیره کنید یا فوراً ویدیو را منتشر نمایید.

جمع بندی

ما در این مقاله مهم ترین مراحل ساخت ویدئو حرفه ای و کم هزینه به کمک لپ تاپ را به شما آموزش دادیم. اگر زمان و تلاش خود را صرف ایجاد محتوا خوب برای مخاطبان خود کنید، این مراحل ساده و قابل اجرا شما را به موفقیت می رساند.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.