چگونه بفهمیم چه کسانی صفحه توییتر ما را مشاهده می کنند؟

کنجکاوی بخشی از زرنگ بودن رسانه های اجتماعی است. همیشه از خود می‌پرسید که آیا بسیاری از کاربران با محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارید تعامل دارند یا از آن لذت می‌برند. ممکن است بخواهید بدانید چه کسی با توییت‌های شما تعامل دارد، حلقه‌های شما را در اینستاگرام تماشا می‌کند یا حساب فیسبوک شما را مشاهده می‌کند. بنابراین، آیا می توانید بگویید چه کسی از توییتر شما بازدید می کند؟

جواب سریع

وقتی کسی شما را دنبال کند، توییت شما را بازتوییت کند، پاسخ دهد یا توییت شما را لایک کند، توییتر به شما اطلاع می دهد. با این حال، اگر Tweep دیگری صفحه توییتر شما را ببیند، توییتر به شما هشدار نمی دهد. غیرممکن است که ببینید چه کسی از توییتر شما بازدید کرده است. اما ابزارهایی مانند Twitter Analytics و ابزارهای شخص ثالث وجود دارند که به کاربران توییتر امکان نظارت بر تعداد بازدید از صفحات توییتر خود را می دهند. Analytics را برای توییتر روشن کنید تا بازدیدهای پروفایل خود را بررسی کنید یا یک ابزار شخص ثالث مانند Hootsuite دریافت کنید.

برای نظارت بر اینکه چه کسی با صفحه توییتر شما تعامل دارد، همراه چیکاو باشید.

آیا Twitter Analytics می تواند به شما نشان دهد چه کسی از صفحه توییتر شما بازدید کرده است؟

تشخیص اینکه چه کسی نمایه توییتر شما را چک کرده است دشوار است. توییتر فقط به شما اجازه می دهد اصول اولیه را بدانید. اگر اطلاعات پیشرفته ای مانند بازدید از نمایه می خواهید، ممکن است مجبور شوید به Twitter Analytics مراجعه کنید.

همه کاربران توییتر می توانند به Twitter Analytics دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. این ابزار به کاربران کمک می کند به فعالیت توییتر خود دسترسی داشته باشند و عملکرد توییتر خود را درک کنند.

هنگامی که به تجزیه و تحلیل توییتر خود دسترسی پیدا می کنید، برداشت های خود را خواهید دید. از بازدیدهای پروفایل، فالوورها، منشن ها و تعداد توییت ها. توییتر داده ها را به صورت خلاصه ماهانه ارائه خواهد کرد.

این ابزار نام حساب های توییتری را که از نمایه شما بازدید کرده اند را به شما نشان نمی دهد. شما فقط شماره را می بینید. از بازدیدها با این حال، برای استفاده از Twitter Analytics باید از مرورگر خود استفاده کنید.

آموزش استفاده از توییتر آنالیتیکس

در اینجا نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل توییتر برای ردیابی بازدید از توییتر آورده شده است.

روش اول:

  • به Twitter Analytics بروید و در صورت لزوم وارد شوید.
  • خلاصه 28 روزه خود را در صفحه بعدی خواهید دید. توییتر آنالیتیکس تعداد بازدیدها، کل بازدیدهای نمایه، عملکرد توییت و فالوورهای جدید را به شما می دهد.

روش دوم:

  • به توییتر بروید و وارد شوید.
  • در سمت چپ خود، روی دکمه More کلیک کنید.
  • Creator Studio را انتخاب کرده و روی گزینه Analytics کلیک کنید.
  • توییتر شما را به صفحه Twitter Analytics می برد.
  • برداشت‌ها، دنبال‌کنندگان، بازدیدهای نمایه و عملکرد کلی حساب خود را خواهید دید.

معرفی چند برنامه کاربردی برای آنالیز توییتر

به غیر از ابزار Analytics، ابزارهای شخص ثالثی وجود دارد که می توانید از آنها برای بررسی بازدید از توییتر خود استفاده کنید. بیایید به این ابزارها نگاه کنیم.

Hootsuite

Hootsuite دارای معیارهای توییتر است که به کاربران توییتر کمک می کند عملکرد توییتر و بازدیدهای پروفایل خود را پیگیری کنند. برای استفاده از Hootsuite برای بررسی نماهای نمایه توییتر خود، باید یک حساب Hootsuite داشته باشید.

  • برای ثبت یک حساب کاربری Hootsuite، روی برگه “ثبت نام اکنون” کلیک کنید. از دستورالعمل های روی صفحه پیروی کنید.
  • روی نماد جغد در سمت چپ خود کلیک کنید.
  • تنظیمات را انتخاب کنید.
  • روی «افزودن شبکه‌های اجتماعی» کلیک کنید.
  • روی دکمه “اتصال با توییتر” ضربه بزنید.
  • ورود به سیستم توییتر خود را وارد کنید و روی دکمه آبی رنگ ضربه بزنید تا به Hootsuite اجازه دسترسی به توییتر خود را بدهید.
  • پس از اتمام، توییتر را در داشبورد Hootsuite خواهید دید.

برای مشاهده تجزیه و تحلیل توییتر خود، از جمله شماره، کلیک کنید. افرادی که از نمایه توییتر شما بازدید کردند.

Crowdfire

Crowdfire مانند Hootsuite عمل می کند. این به شما امکان می دهد تحلیل های توییتر خود را مشاهده کنید، از جمله بازدیدهای پروفایل خود.

  • با ایجاد حساب Crowdfire خود شروع کنید.
  • روی گزینه های Accounts در نوار ابزار ضربه بزنید.
  • روی «افزودن حساب کاربری» ضربه بزنید.
  • برای اتصال Crowdfire به توییتر خود، روی دکمه Twitter کلیک کنید.
  • به Crowdfire اجازه دهید با تایپ کردن جزئیات ورود به توییتر شما دسترسی داشته باشد.

داشبوردی را خواهید دید که عملکرد توییتر شما را نشان می دهد. شماره را نیز خواهید دید. از افرادی که از توییتر شما بازدید کردند. متأسفانه، نام کاربری را نخواهید دید.

برنامه های افزودنی کروم

بسیاری از برنامه‌های افزودنی در فهرست‌های جستجو ظاهر می‌شوند که شما یک برنامه افزودنی Google Chrome را جستجو می‌کنید که می‌تواند به شما کمک کند تشخیص دهید چه کسی از توییتر شما بازدید می‌کند. متأسفانه، بیشتر این افزونه ها تجزیه و تحلیل اولیه توییتر را ارائه می دهند و برخی جعلی هستند. باید از این افزونه ها آگاه باشید زیرا داده های شما را در معرض خطر قرار می دهند.

سوالات متداول

آیا می توانم بدانم چه کسی ویدیوهای توییتر من را مشاهده کرده است؟

نه، شما نمی توانید. با این حال، لایک‌ها، پاسخ‌ها و ریتوییت‌ها ممکن است سرنخی از این که چه کسی ممکن است ویدیویی را که در توییتر به اشتراک گذاشته‌اید مشاهده کرده باشد، ارائه دهد. روی دکمه سه نقطه‌ای کنار توییت یا ویدیوی خود کلیک کنید تا ببینید چه کسی توییت شما را پاسخ داده، لایک کرده یا بازتوییت کرده است.

آیا کسی می داند که من از پروفایل او بازدید کرده ام؟

خیر، توییتر وقتی شخصی از پروفایل توییتر بازدید می کند، به هیچ کاربری اطلاع نمی دهد. آنها فقط در صورتی اعداد را می بینند که تصمیم بگیرند از ابزار تحلیلی توییتر برای مشاهده تعامل در توییتر خود استفاده کنند.

جمع بندی

غیرممکن است که بگویید چه کسی از توییتر شما بازدید می کند و در صفحه توییتر شما چه می کند. وقتی توییتر آنالیتیکس خود را مشاهده می کنید، نامی را نمی بینید. اعداد را خواهید دید از طرف دیگر، Hootsuite و Crowdfire فقط به شما داده ها و اعداد می دهند، نه نام حساب. اگر می خواهید از افزونه ها در مرورگر خود استفاده کنید، باید مراقب باشید. اکثر این افزونه ها داده های مورد نیاز را در اختیار شما قرار نمی دهند. آنها همچنین می توانند منبع بدافزار باشند.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.