چگونه میم (meme) توییتر بسازیم؟

ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید میم های خلاقانه در توییتر بسازید. شما با توجه به نکات زیر می توانید میم های جدید و خنده دار بسازید. همراه چیکاو باشید.

میم توییتر چیست؟

میم ها به تصاویر، متون و مطالب دیجیتالی اطلاق می شود که طنز، طعنه آمیز یا کنایه آمیز هستند و برای بیان نظرات، باورهای مشترک و … توسط کاربران توییتر استفاده می شوند.

نکات مهم در زمینه ساخت میم در توییتر

Trends را دنبال کنید

بهتر است در بخش ترندها دوستانه و مانند یک شاهین مراقب باشید. شما می توانید آن را از نظر کشوری یا حتی شهری فیلتر کنید! منطقه خود را در توییتر قرار دهید تا رویدادها و اخبار خود را متناسب با منطقه خود دریافت کنید.

به این ترتیب، می توانید در مورد موضوعات داغ به روز باشید! این به شما فرصتی می دهد تا در موضوع پرطرفدار غوطه ور شوید و چندین ایده برای ساخت میم جدید را دریافت نمایید.

یک دنیای کاملاً متفاوت

همه شما باید درک کنید که توییتر اینستاگرام نیست! این دنیایی است که روی توییت ها کار می کند. اگر 100 نفر با استفاده از یک کلمه کلیدی در همان شهر یا منطقه در مورد یک موضوع صحبت کنند، ترند می شود.

مراقب شخصیت های بزرگ باشید

اگر می‌خواهید در توییتر عضو موفقی باشید یا می‌خواهید میم‌هایی را انتخاب کنید که می‌توانند وایرال شوند،  بهتر است از اکانت های بزرگ موجود در این زمینه بیاموزید، زیرا به شما بینش و ایده می‌دهد.

چه چیزی شما را می خنداند؟

چه چیزی باعث می شود که بخندید؟ اگر می‌خواهید در هر پلتفرمی میم بسازید بهتر است به جزئیاتی که مغز شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث خنده شما می‌شود توجه کنید. اگر موفق شدید چیزهایی را انتخاب کنید که شما را می خنداند، مطمئن هستم که برای دیگران نیز مفید خواهد بود.

از دیگر سایت های شبکه های اجتماعی کمک بگیرید

ببینید چه چیزی در فیس بوک سر و صدا ایجاد می کند؟ موضوع داغ آنجا چیست؟ کدام تگ ها در دایره میم ها بازدید بیشتری دارند؟ چه چیزی باعث افزایش تبلیغات می شود و به طور گسترده در داستان ها به اشتراک گذاشته می شود؟ درباره این سؤالات تأمل کنید؛ پاسخ در درون آنها خواهد بود.

خلاق و طعنه آمیز باشید

شما باید تا حد امکان خلاق باشید.  این رویکرد برای شروع سفر میم شما در توییتر مفید خواهد بود. مورد بعدی کنایه است. داشتن حس شوخ طبعیبه شما کمک می کند تا موضوعات مختلف جامعه را در قالب میم و با کنایه ای خلاقانه بیان کنید.

پس از تسلط بر تمام این مؤلفه‌های توضیح داده شده در بالا، می‌توانیم به جنبه فنی میم‌های توییتر بپردازیم.

آموزش تولید میم در توییتر

هزاران وب سایت و برنامه هم در اندروید و هم در IOS وجود دارد که همه کارها را انجام می دهند (چند نمونه از آنها imgflip و Kapwing هستند). شما فقط باید متن را وارد کنید و عکس را انتخاب کنید. تراز کردن متن، انتخاب فونت و اندازه متن و… همه این اقدامات توسط اپلیکیشن های ویرایش عکس برای شما هموار می شود.

به چند نکته زیر توجه کنید:

  • از تصاویر بدون کپی رایت استفاده کنید.
  • وضوح تصویر را بررسی کنید (1200x675px و 16:9 عالی هستند).
  • بررسی کنید که محل قرارگیری متن با تصویر تراز باشد.
  • هنگام ایجاد میم، خط مشی های توییتر را در نظر داشته باشید.

 سوالات متداول

از کجا می توان تصاویر بدون حق چاپ برای میم ها را پیدا کرد؟

هزاران وب سایت در اینترنت موجود است. از آنجا می توانید چنین تصاویری را خریداری کرده یا حتی رایگان استفاده کنید. چند وب سایت قابل توجه عبارتند از Shutterstock و Unsplash.

بهترین  اپلیکیشن ها برای ساخت میم در اندروید کدامند؟

  1. GATM Meme Generator.
  2. Mematic.
  3. ZomboDroid’s Meme Generator Free.
  4. Tumblr.
  5. ZomboDroid’s Video and GIF Memes.
  6.  Meme Creator.
  7. Meme Producer.
  8. Modern Meme Maker.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.