برنامه پخش ویدئویی از X (توییتر) به تلویزیون های سامسونگ می آید

یک سرویس پخش ویدیوی جدید در افق وجود دارد. X (توئیتر سابق) قصد دارد برنامه ای را راه اندازی کند که به شما امکان می دهد ویدیوهای طولانی مدت تماشا کنید.

X (توئیتر) قصد دارد یک برنامه پخش ویدئو برای تلویزیون های سامسونگ و Fire TV آمازون راه اندازی کند

ایلان ماسک فاش کرده است که به زودی یک سرویس پخش ویدئو از X ارائه می شود. بر اساس گزارش های متعدد (از جمله فوربس)، این سرویس آینده بر روی تلویزیون های سامسونگ و پلت فرم Fire TV آمازون راه اندازی خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، این سرویس پخش ویدیوی طولانی مانند یوتیوب خواهد بود که تماشای محتوای طولانی‌مدت را در صفحه بزرگ‌تر آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، سعی کرده آن را به یک «اپلیکیشن همه چیز» تبدیل کند. این شرکت قبلاً توانایی ارسال محتوای نوشتاری طولانی مدت (ویژگی به نام مقالات) و امکان برقراری و دریافت تماس های صوتی/تصویری را منتشر کرده است. در پست وبلاگ خود در اوایل سال جاری، تیم X ادعا کرد که این پلتفرم اولین ویدیو است و از هر 10 جلسه کاربر، 8 جلسه شامل تماشای ویدیوها است.

ایلان ماسک همچنین قصد دارد خدمات پرداخت همتا به همتا را در آینده به X بیاورد. از آنجایی که سامسونگ بزرگترین برند تلویزیون در جهان است، راه‌اندازی برنامه پخش ویدیوی X در تلویزیون‌های سامسونگ با سیستم عامل تایزن منطقی است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.