چگونه شماره تلفن شخصی را در توییتر پیدا کنیم؟

رایج ترین راه برای یافتن دوستان خود در توییتر، تایپ نام کاربری آنها در نوار جستجو است. با این حال، اگر بخواهید در اسرع وقت توییت های آنها را دنبال کنید، پیام دهید، بخوانید یا به آنها پاسخ دهید، چه؟ اگر شماره تلفن آنها را می دانید، راه دیگری برای جستجوی پروفایل توییتر آنها وجود دارد.

جواب سریع

برنامه Twitter را در دستگاهی که شماره تلفن دوستتان در آن ذخیره شده است باز کنید و سپس به تنظیمات و حریم خصوصی حساب خود بروید. به «حریم خصوصی و ایمنی» بروید و روی «قابلیت کشف و مخاطبین» ضربه بزنید. گزینه همگام سازی مخاطبین دفترچه آدرس را خواهید دید. روشنش کن

به همین سادگی. اما توجه داشته باشید که اگر دوست شما به دیگران اجازه ندهد آنها را با استفاده از شماره تلفن خود پیدا کنند، کار نخواهد کرد. اگر چنین است، می توانید با استفاده از آدرس ایمیل (اگر می دانید) یا نام آنها را جستجو کنید. اگر هر دو گزینه کار نکردند، باید از آنها در مورد نام کاربری خود بپرسید.

بیایید در مورد این موضوع با جزئیات بیشتر صحبت کنیم. همراه چیکاو باشید.

چگونه شخصی را در توییتر با شماره موبایل پیدا کنیم؟

سال ها پیش، کاربران توییتر نیازی به ارائه و تأیید شماره تلفن خود نداشتند زیرا آدرس ایمیل آنها کافی بود. اما برای ایمن‌تر کردن حساب‌ها، شماره تلفن امروزه تقریباً ضروری شده است زیرا برای تأیید دو مرحله‌ای یا تأیید اعتبار چند مرحله‌ای استفاده می‌شود.

وقتی شماره تلفن خود را به حساب توییتر خود پیوند می‌دهید، هر زمان که شخصی – می‌توانید شما یا شخص دیگری باشید – سعی می‌کند وارد حساب شما شود، توییتر یک پین یکبار مصرف برای دسترسی به حساب شما ارسال می‌کند. این مانع از دسترسی هکرها به داده های شما یا کنترل فعالیت های حساب شما بدون رضایت شما می شود.

اگر دوست شما این گزینه را فعال کرده است که هر کسی بتواند با استفاده از شماره تلفن خود در توییتر آنها را پیدا کند، اگر مخاطبین خود را با حساب توییتر خود همگام کنید، نمایه آنها نمایش داده می شود (با فرض اینکه شماره تلفن آنها در تلفن شما ذخیره شده است).

برای انجام این کار، مراحل زیر وجود دارد:

  • برنامه Twitter را در تلفن همراه، تبلت یا هر دستگاهی که شماره تلفن در آن ذخیره شده است باز کنید.
  • روی عکس نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
  • به “Settings and privacy” توییتر بروید.
  • روی «Privacy and safety» کلیک کنید
  • «حریم خصوصی و ایمنی» را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • روی «Discoverability and contacts» ضربه بزنید.
  • گزینه Sync address book contacts  “همگام سازی مخاطبین کتاب آدرس” را تغییر دهید.

اگر دوست شما پس از انجام این کار همچنان ظاهر نمی شود، ممکن است گزینه کشف شدن را با استفاده از شماره تلفن خود خاموش کرده باشد. در عوض با آنها تماس بگیرید و نام کاربری توییتر آنها را بخواهید. همچنین می توانید پیوند حساب کاربری آنها را بخواهید.

چگونه از یافتن شما در توییتر با شماره تلفن جلوگیری کنیم؟

آیا می‌دانستید هکرها و هرزنامه‌ها می‌توانند شماره تلفن‌های تصادفی را در تلفن‌های خود ذخیره کنند و از رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر برای اطلاع از مالکیت آن شماره‌ها استفاده کنند؟

اگر نگران امنیت خود هستید و می خواهید شماره تلفن یا هویت خود را خصوصی نگه دارید، بهتر است آن را غیرفعال کنید. غیرفعال کردن گزینه یافتن با استفاده از شماره تلفن مشابه فرآیندی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم.

اما برخلاف همگام‌سازی مخاطبین، می‌توانید قابلیت شناسایی خود را در رایانه یا مرورگر تلفن همراه مدیریت کنید – نه فقط تلفن همراه.

کافی است به www.twitter.com بروید، وارد حساب کاربری خود شوید و سپس مراحل را دنبال کنید:

  • باید توییتر را در یک مرورگر یا برنامه توییتر باز کنید.
  • به «تنظیمات و حریم خصوصی» بروید.
  • روی گزینه “Privacy and Security” کلیک کنید.
  • «Discoverability and contacts» را انتخاب کنید.

به‌جای همگام‌سازی مخاطبین دفترچه آدرس‌تان، (Let others find you using your phone number) «اجازه دهید دیگران شما را با استفاده از شماره تلفنتان پیدا کنند» را خاموش کنید – آن را در قسمت «Discoverability» خواهید دید.

اگر نمی‌خواهید با استفاده از آدرس ایمیلتان شما را پیدا کنند، می‌توانید «اجازه دهید دیگران شما را با آدرس ایمیلتان پیدا کنند» را خاموش کنید. آن را دقیقا بالای شماره تلفن در همان بخش خواهید دید.

نتیجه گیری

چیزی که توییتر را از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمایز می کند این است که به کاربران اجازه می دهد افکار خود را به اشتراک بگذارند و احساسات خود را تنها با 280 کاراکتر یا کمتر بیان کنند، بنابراین همه چیز به سرعت و اغلب بدون فکر اتفاق می افتد.

با این حال، از آنجایی که این پلتفرم در واقع محتوای کوتاه و مکالمات سریع را تبلیغ می کند، برای دوستانی که می خواهند به صورت خصوصی از طریق ویژگی پیام مستقیم توییتر یا به صورت عمومی با پاسخ دادن به توییت های خود با یکدیگر صحبت کنند بسیار عالی است. توییت کردن آن‌ها، لایک کردن توییت‌هایشان یا بازتوییت کردن توییت‌هایشان.

اگر هنوز دوستان خود را دنبال نکرده اید، اگر نام کاربری یا آدرس ایمیل آنها را نمی دانید یا نمی خواهید آنها را یکی یکی جستجو و دنبال کنید، می توانید به سادگی مخاطبین خود را با حساب توییتر خود همگام کنید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.