راه های دریافت هزار تا فالوور رایگان توییتر

توییتر بدون شک خود را به عنوان مرکز گفتگوهای سیاسی، تجاری و میم با زمان تثبیت کرده است. با به دست گرفتن ایلان ماسک، این پلتفرم اخیراً یک موضوع داغ در سراسر جهان بوده است. صرف نظر از اینکه چه کسی مالک آن است، داشتن یک نمایه توییتر شبیه به جمع آوری مجموعه ای از دانش و نظرات شما است.

توییتر حدود 330 میلیون کاربر فعال در ماه دارد، اما آیا شما با 200 دنبال کننده ثابت خود گیر کرده اید؟ آیا نمی‌دانید چگونه می‌توانید هزار فالوور اول خود را در توییتر به دست آورید؟

جواب سریع

برای رسیدن به 1k می توانید:

  1. بهینه سازی پروفایل
  2. توییت کردن و استفاده از هشتگ هوشمندانه
  3. فعال ماندن در جوامع و تعامل با فالوورها
  4. هرگز بازاریابی خود را متوقف نکنید

در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه می توانید فالوورهای خود را در توییتر افزایش دهید.

نمایه خود را بهینه کنید

برای شروع، به کاربران دلیلی برای ارتباط با شما بدهید. نمایه خود را طوری بهینه کنید که شما را به طور کامل توصیف کند. بیوگرافی توییتر شما باید دارای کلمات کلیدی، برچسب‌ها و اطلاعات کاری مرتبط با صنعت باشد، با اشاره به شخصیت شما.

یک نمایه توصیفی به افراد اجازه می‌دهد وقتی شما را دنبال می‌کنند بدانند برای چه چیزی ثبت‌نام می‌کنند. خاص باشید. کلمات مبهم مانند “هنرمند” یا “کارآفرین” کمتر از عباراتی مانند “هنرمند آبرنگ” موثر خواهند بود. سنجاق کردن یک توییت برای اضافه کردن اطلاعات بیشتر در مورد خودتان می‌تواند به شما اجازه دهد مانع محدودیت کلمات را شکست دهید.

افزودن منطقه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، به بازدیدکنندگان دلیلی می‌دهد تا در صورت ارتباط با آن، دکمه دنبال کردن را فشار دهند. لازم نیست رباتیک باشید. یک نقل قول، خطی که با آن ارتباط دارید، یا شاید کمی طنز اضافه کنید. تو بودن را فراموش نکن

توییت استراتژیک

یک حساب رسانه اجتماعی تنها به اندازه کیفیت و کمیت محتوای آن محبوب خواهد بود. یک حساب کاربری فعال داشته باشید.

دلیل اینکه مردم دیگران را دنبال می‌کنند دریافت مکرر محتوای خوب است، بنابراین حساب‌های راکد نمی‌توانند فالوورهای خود را حفظ کنند. اغلب توییت کنید، اما نه به اندازه ای که دنبال کنندگان شما احساس کنند محتوای شما فید آنها را اسپم می کند: تقریباً دو بار در روز می تواند شروع خوبی باشد، و شما می توانید از آن استفاده کنید.

متن، تصاویر، گیف ها و ویدیوها را توییت کنید تا علاقه خود را جلب کنید. به تغییر محتوای خود ادامه دهید. تصاویری مانند اینفوگرافیک راه بسیار خوبی برای جلب توجه هستند. آنها می توانند به عنوان ابزاری عمل کنند که به شما امکان می دهند اطلاعات را طوری ارائه دهید که احساس می کنید در انجام آن بهترین هستید.

ظرفیت لذت بخش توییتر برای انطباق با فرهنگ میم را نیز نادیده نگیرید. الگوی رفتاری مناسب در زمان دقیق می‌تواند قدردانی، لایک‌ها و ریتوییت‌های شما را جلب کند.

پست های طولانی تر می تواند به شما کمک کند. برای نشان دادن دانش خود تاپیک هایی را شروع کنید. موضوعات به شما این امکان را می دهد که در مورد اطلاعات و نظرات با جزئیات صحبت کنید. بعلاوه، اگر بینندگان قسمتی از یک موضوع را جالب بدانند، از نمایه شما دیدن خواهند کرد و هجوم بازدیدکنندگان به نمایه شما را افزایش می دهد و احتمال اینکه آنها شما را دنبال کنند افزایش می دهد. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که توییتر برای استخراج ماهیت گفتگوها عمل می کند، بنابراین مختصر باشید و در هنگام نوشتن موضوع را حفظ کنید.

زمان ارسال توییت‌های شما نیز تعداد حساب‌هایی را که به آنها دسترسی پیدا می‌کنید، تعیین می‌کند. توییت کردن در اواخر شب باعث می شود صدای شما در جایی از لیست توییت هایی که تا صبح روی آن انباشته می شود ناپدید شود.

زمان خود را به کمال برسانید. زمانی پست کنید که بدانید مخاطبان شما به احتمال زیاد فعال و رایگان خواهند بود تا به حداکثر تعداد افراد برسید. می‌توانید توییت‌های خود را در زمان‌هایی مانند شب‌هایی که کاربران به احتمال زیاد اوقات فراغت خود را دور می‌زنند، برنامه‌ریزی کنید.

از هشتگ ها هوشمندانه استفاده کنید

هشتگ ها سئوی توییتر هستند. ابزاری غیرقابل جایگزین برای هدایت مخاطبان. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که توییت های پر از هشتگ می توانند افراد را از خواندن محتوای توییت دور کنند. از یک تا سه هشتگ مرتبط استفاده کنید. آنها یک راه عالی برای اطلاع بینندگان هستند که بیشتر درباره چه چیزی پست می کنید، بنابراین مخاطبان مناسبی را برای پست های شما جذب می کنند.

روندها را رصد کنید همانطور که روندها نشان می دهد که بیشتر مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند، اگر به مکالمات مربوط به آنها اضافه کنید، شانس سایر کاربران با محتوای شما درگیر خواهد شد. با این حال، از صحبت کردن در مورد هر موضوع پرطرفداری غافلگیر نشوید. به یاد داشته باشید که مرتبط بمانید و فقط زمانی نظرات خود را ارائه دهید که به اندازه کافی برای انجام این کار آگاه باشید.

در گفتگو های فعال بمانید

جوامع با استفاده از برچسب ها در رسانه های اجتماعی منسجم می مانند. برای شرکت در مکالمات از هشتگ های خاص جامعه و چت استفاده کنید. اینفلوئنسرهای کلیدی در جایگاه خود را دنبال کنید تا ببینید از چه هشتگ ها و کلمات کلیدی استفاده می کنند.

در گفتگوهای پرطرفدار مرتبط با کار خود شرکت کنید. ارزشی که از طریق مشاوره یا نظرات به بحث ها اضافه می کنید، علاقه افرادی را که به آنها دسترسی پیدا می کنید برمی انگیزد. مشارکت‌های قابل ارزیابی همچنین بازتوییت‌های بیشتری را ایجاد می‌کنند و در معرض دید کاربران به حساب شما قرار می‌گیرند.

همانطور که رشد می کنید، چت های خود را به طور منظم میزبانی کنید تا در ارتباط بمانید و مردم را درگیر کنید. این همچنین به شما امکان می دهد تخصص خود را در این زمینه نشان دهید.

درگیر شدن را فراموش نکنید

تمرکز بر رشد باعث می‌شود بسیاری فراموش کنند که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای اجازه دادن به افراد در اجتماع وجود دارند. مونولوگ مردم را دفع می کند. با بازتوییت کردن، تگ کردن و پاسخ دادن، با کاربران، فالوورها، برندها و اینفلوئنسرهای جالب درگیر شوید. می‌توانید به حساب‌هایی که از آنها قدردانی می‌کنید، فریاد بزنید و هر پستی را که مرتبط می‌دانید، بازتوییت کنید.

رشد رسانه های اجتماعی فقط به تعداد فالوورها مربوط نمی شود. تعامل سریع به شما کمک می کند تا ارتباطات واقعی ایجاد کنید و شما را به عنوان یک شرکت کننده فعال تثبیت کنید و حلقه اجتماعی خود را در پلتفرم افزایش دهید.

تبلیغ از طریق کانال های دیگر

یک استراتژی رشد توییتر نباید محدود به توییتر باشد. دسته توییتر خود را به هر حساب رسانه اجتماعی دیگری که ممکن است داشته باشید اضافه کنید.

محتوای متقابل پست. می‌توانید اسکرین‌شات‌های توییت‌های خود را به پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک یا داستان‌های توییتر اضافه کنید و گاهی اوقات با حفظ رگه‌های اسنپ چت، توییتر خود را تبلیغ کنید. فالوورهای خود را از پلتفرم های دیگر وارد کنید تا توییتر خود را رشد دهید.

جمع بندی

رشد ارگانیک در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد جلب علاقه و حفظ تعامل است. کلید اصلی قاطعیت و ثبات است. بنابراین، با استفاده از نکاتی که ذکر کردیم، یک استراتژی بسازید و پیشرفت خود را دنبال کنید.

ببینید چه چیزی بیشتر برای شما مفید است و زمان بیشتری را در آن جنبه خاص صرف کنید. به عنوان مثال، اگر اینفوگرافیک های شما توجه بیشتری را به خود جلب کرد، روی ایجاد تعداد بیشتری از آنها کار کنید. از طریق ردیابی دقیق و رویکرد حل مسئله، می توانید در کمترین زمان از مرز 1000 عبور کنید!

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.