X (توییتر) به زودی از کلیدهای عبور در اندروید پشتیبانی می کند

در ژانویه امسال، X (توئیتر سابق) پشتیبانی از کلیدهای عبور را به برنامه X برای iOS اضافه کرد. اکنون، این شرکت در حال کار بر روی آوردن پشتیبانی از کلیدهای عبور به برنامه X برای اندروید است.

طبق AssembleDebug در TheSpAndroid، آخرین نسخه بتای برنامه X برای اندروید (نسخه 10.32.0) شامل رشته‌هایی از کدهایی است که کلیدهای عبور را ذکر می‌کنند. جالب‌تر این است که نویسنده توانسته این ویژگی را فعال کند. هنگامی که آن‌ها آن را فعال کردند، گزینه‌ای برای فعال کردن کلیدهای عبور با توضیح «فعال کردن کلیدهای عبور برای محافظت بیشتر که ممکن است با بیومتریک شما مرتبط باشد» ظاهر شد. این گزینه در تنظیمات و حریم خصوصی » امنیت و دسترسی به حساب » امنیت قرار دارد.

X: پشتیبانی توییتر از کلیدهای عبور در اندروید - چیکاو

متأسفانه، پشتیبانی از کلیدهای عبور در حال حاضر در برنامه کاربردی نیست، که نشان می دهد پروژه هنوز در حال توسعه است. پس از آماده شدن این ویژگی، شرکت ممکن است آن را به طور پیش فرض در نسخه بتا برنامه فعال کند، آن را به طور کامل آزمایش کند و سپس آن را در نسخه پایدار برنامه در دسترس قرار دهد.

هنگامی که این اتفاق افتاد، می‌توانید با احراز هویت خود با استفاده از اسکنر اثر انگشت تلفن یا رایانه لوحی یا سیستم تشخیص چهره، وارد برنامه X برای Android شوید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.