توییتر، از کاربران می خواهد که برای لایک و کامنت هزینه پرداخت کنند!

هایلایت X، که به عنوان صحنه ای برای آزادی بیان در نظر گرفته می شود، ممکن است دیگر بدون هزینه نباشد.

از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت و نام آن را به X تغییر داد، اخبار زیادی که عمدتاً بحث برانگیز بودند، از سوی پرنده آبی سابق به ما رسیده است.

اولین چیزی که می‌توانم به یاد بیاورم زمانی است که X تیک‌های آبی مردم را برداشت و از آن‌ها درخواست کرد که برای آن اشتراک بپردازند. اکنون، یک حرکت عجیب دیگر توسط X انجام شده است. به زودی می تواند یک مدل اشتراک جدید را راه اندازی کند و از کاربران خود برای لایک کردن، پست کردن و پاسخ دادن به توییت ها پول بخواهد.

برنامه X (تویتر سابق) چیست؟

X، که به عنوان مرحله ای برای آزادی بیان در نظر گرفته می شود، ممکن است دیگر بدون هزینه نباشد. این موضوع توسط ایلان ماسک نیز تایید شد. او می‌گوید که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی او به زودی شروع به دریافت هزینه‌های کمی برای لایک کردن، پست کردن، پاسخ دادن و حتی بوکمارک کردن توییت‌ها می‌کند. این هزینه سالیانه خواهد بود که کاربران باید برای دسترسی به تمام ویژگی های این پلتفرم بپردازند.

چرا مدل اشتراک؟

دلیلی که X و ماسک برای این حرکت ارائه کرده‌اند این است که می‌خواهند حساب‌های جعلی یا ربات را در این پلتفرم محدود کنند و این تنها راه برای حفظ اصالت است. ایلان ماسک در این باره گفت: «متاسفانه، هزینه اندک برای دسترسی نوشتن کاربران جدید تنها راه برای مهار هجوم بی امان ربات ها است. هوش مصنوعی فعلی (و مزارع ترول‌ها) می‌توانند «آیا ربات هستید» را به راحتی عبور دهند. او همچنین گفت که این حساب‌های جعلی فضای نام موجود را اشغال می‌کنند و اکثر دسته‌های خوب از بین رفته‌اند.

چقدر هزینه دارد؟

مدل اشتراک در نیوزلند و فیلیپین در حال آزمایش بود و به زودی در جاهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر در این دو مکان حدود 1 دلار هزینه دارد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.