Google Messages ممکن است به شما امکان ویرایش پیام‌های ارسالی را بدهد

زمان خوبی برای Google Messages، برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض اندروید، که از RCS (سرویس‌های ارتباط غنی) نیز پشتیبانی می‌کند، در پیش است. RCS یک استاندارد پیام رسانی جدیدتر و جانشین SMS و MMS است که از ویژگی های مختلف پیام رسانی مدرن پشتیبانی می کند.

چند هفته پیش، گوگل اعلام کرد که به یک میلیارد نصب برای پیام های گوگل رسیده است. سپس، اپل اعلام کرد که RCS را در سال آینده به آیفون‌ها خواهد آورد. اکنون، به نظر می رسد که گوگل ویژگی های بیشتری را به برنامه پیام رسانی خود اضافه می کند.

Google Messages در حال آزمایش داخلی قابلیت ویرایش پیام است

Google Messages به زودی به شما امکان می دهد پیام های ارسال شده را ویرایش کنید. این ویژگی مشابه چیزی است که iMessage اپل و WhatsApp متا در حال حاضر ارائه می دهند.

با توجه به کدهایی که توسط TheSpAndroid مشاهده شده، گوگل در حال آزمایش داخلی توانایی ویرایش پیام های ارسال شده است. چهار پرچم در آخرین نسخه بتای Google Messages وجود دارد که به ویژگی آینده اشاره می کند، اما در واقع هنوز کار نمی کنند.

از آنجایی که برنامه های پیام رسانی بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا می کنند، باید قابلیت ویرایش پیام های ارسالی را ارائه دهند. در حالی که گوگل در مورد این ویژگی آینده نظری نداد، احتمالاً محدودیت زمانی برای ویرایش پیام‌ها وجود خواهد داشت. همچنین مشخص نیست که آیا کاربر طرف مقابل می تواند ببیند پیام اصلی چیست و چگونه و چه زمانی ویرایش شده است. برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض سامسونگ از RCS نیز پشتیبانی می‌کند، اما مشخص نیست که آیا از ویرایش پیام پشتیبانی می‌کند یا خیر.

در حال حاضر، تنها راه شخص اول برای استفاده از ویژگی‌های پیام‌رسانی مدرن، مانند نشانگرهای تایپ، برچسب‌ها، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، چت گروهی، پیام‌های صوتی و پشتیبانی از تصاویر و ویدیوهای با وضوح بالاتر، در آیفون استفاده از iMessage است، در حالی که در اندروید، RCS است. هنگامی که اپل RCS را به آیفون‌ها وارد می‌کند، احتمالاً پذیرش RCS از نمودار خارج خواهد شد. همچنین مانع بین کاربران اندروید و آیفون خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.