در اینجا نشانه دیگری است که Galaxy Buds 3 جدید به زودی عرضه می شود

مدتی می‌گذرد که سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم جدیدی را عرضه کرده است. ما یک جفت در کنار عرضه گلکسی S24 در اوایل سال جاری دریافت نکردیم، بنابراین به احتمال زیاد در چند ماه آینده شاهد رونمایی گلکسی بادز 3 با گوشی‌های تاشو جدید خواهیم بود.

برخی نشانه ها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی بادز 3 را در دست توسعه دارد و به زودی عرضه خواهد شد. آنها اکنون یک مانع نظارتی بزرگ را برطرف کرده اند که نشانه روشنی از عرضه قریب الوقوع این هدفون ها است.

سامسونگ برای عرضه Galaxy Buds 3 آماده شده است

هر دو Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro به ترتیب در FCC اینجا و اینجا مشاهده شده اند. ما در نوامبر سال گذشته به طور انحصاری گزارش داده بودیم که سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو را نیز عرضه خواهد کرد.

Galaxy Buds 3 ممکن است ویژگی‌های جدیدی را ارائه دهد که قبلاً در هدفون‌های سامسونگ ندیده‌ایم. گفته می‌شود که آن‌ها دارای هوش مصنوعی روی دستگاه برای ترجمه بلادرنگ زبان برای تماس‌های صوتی و تصویری و همچنین مکالمات حضوری هستند. مشخص نیست که آیا این ویژگی در هر دو مدل در دسترس خواهد بود یا فقط به Galaxy Buds 3 Pro محدود خواهد شد.

تعجب آور نخواهد بود اگر سامسونگ هوش مصنوعی روی دستگاه را برای ترجمه به هدفون های بی سیم خود بیاورد. ترجمه زنده یکی از ویژگی های اصلی Galaxy AI است. مکالمه به زبانی دیگر با افراد دیگر از طریق تلفن و حضوری آسان می شود. آوردن آن به Galaxy Buds یک توسعه طبیعی برای این ویژگی خواهد بود.

مشاهده FCC تنها مانع قانونی نیست که گلکسی بادز 3 در هفته‌های اخیر برطرف کرده است. این جفت قبلاً توسط آناتل، مرجع نظارتی برزیل تأیید شده است، و به طور واضح مشخص می کند که ما در کنار راه اندازی گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6، هدفون های جدید بی سیم را داریم. منابع ما فاش کرده اند که تاشوهای جدید در تاریخ 10 جولای 2024 در پاریس رونمایی خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.