ریلمی GT 6T از روشن‌ترین نمایشگر پرچم‌دار جهان بهره می‌برد

ریلمی اخیراً اعلام کرده است که سری GT با گوشی Realme GT 6T در هند بازگشته است. دستگاه GT 6T قرار است در تاریخ 22 می در کشور عرضه شود. پیش از عرضه، این شرکت اعلام کرد که Realme GT 6T آینده دارای “روشن ترین صفحه نمایش پرچمدار جهان” خواهد بود.

بیایید نگاهی به جزئیات بیاندازیم.

ریلمی اعلام کرده است که گوشی هوشمند سری GT آینده اش با “روشن ترین صفحه نمایش پرچمدار جهان” با روشنایی 6000 نیت عرضه می شود. گفته می شود این نمایشگر “حتی در زیر آفتاب بیابان قابل مشاهده است.”

جزئیات تایید شده ریلمی GT 6T

تایید شده است که Realme GT 6T از چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 بهره می برد و از طراحی آینه نانو ممتاز بهره می برد. تایید شده است که در رنگ خاکستری عرضه می شود.

گفته می شود گوشی هوشمند آتی Realme GT 6T دارای “بزرگترین سیستم خنک کننده هند” است تا “باحال ترین تجربه بازی” را ارائه دهد.

این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است. گفته می شود این گوشی تنها در 10 دقیقه 50 درصد شارژ می شود. براساس گزارشات، دستگاه Realme GT 6T با ارائه «عملکرد برتر، سرعت سریع‌تر و بهره‌وری انرژی بهتر» تجربه کاربر را دوباره تعریف می‌کند.

مشخصات و قیمت مورد انتظار ریلمی GT 6T

انتظار می رود Realme GT 6T دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. برای عکاسی، این دستگاه می تواند دارای تنظیمات دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی باشد. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، انتظار می رود گوشی Realme GT 6T با قیمت 31999 روپیه عرضه شود.

توجه کنید که مشخصات مورد انتظار و جزئیات قیمت Realme GT 6T آینده بر اساس اطلاعات فاش شده است و هیچکدام قطعی نیست.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.