واتساپ به زودی به شما امکان می دهد رنگ حباب چت را سفارشی کنید

در دنیای شلوغ برنامه‌های پیام‌رسان، واتس‌اپ متعلق به متا به عنوان یک پلتفرم مناسب برای ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران ظاهر شده است. گزارشی نشان می دهد که واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی تم جدید است.

بیایید به جزئیات این ویژگی تم پیش بینی شده بپردازیم.

طبق گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ در حال کار بر روی یک ویژگی تم است که به کاربران اجازه می‌دهد رنگ چت را سفارشی کنند.

کاربران احتمالا می توانند از میان مجموعه ای از رنگ های از پیش تعریف شده برای حباب های چت خود انتخاب کنند. انتظار می‌رود این محدودیت تضمین کند که کاربران رنگ‌هایی را انتخاب نخواهند کرد که ممکن است مانع خوانایی پیام‌هایشان شود و دسترسی به رنگ‌های ضروری را برای کسانی که به سطوح کنتراست خاصی برای خواندن راحت مکالمات نیاز دارند، حفظ کند.

واتساپ به زودی به شما امکان می دهد رنگ چت را سفارشی کنید - چیکاو

این ویژگی تجربه پیام‌رسانی شخصی‌سازی‌شده واتس‌اپ را ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا جنبه‌های بصری چت‌های خود را تنظیم کنند.

رنگ‌های حباب چت قابل تنظیم می‌توانند در تبدیل WhatsApp متعلق به متا به یک پلتفرم پیام‌رسانی کاربرپسندتر و جذاب‌تر کمک کنند.

زمان و اینکه واتساپ این ویژگی را منتشر خواهد کرد یا نه هنوز مشخص نیست.

در اخبار مرتبط، متا اخیراً یک ویژگی مفید به نام فیلترهای چت را معرفی کرد که برای ساده کردن تجربه پیام رسانی شما طراحی شده است. فیلترهای چت در واتساپ به شما این امکان را می دهد که چت های خود را با استفاده از سه فیلتر از پیش تعیین شده به سرعت پیدا کنید: همه، خوانده نشده و گروه ها.

وقتی فیلتری انتخاب می‌شود، برجسته می‌شود. فیلترها اعمال می شوند تا زمانی که نمای فیلتر را تغییر دهید یا از واتساپ خارج شوید و دوباره باز کنید.

توجه به این نکته مهم است که نام فیلترها از قبل تنظیم شده اند و قابل تغییر نیستند. همچنین، چت ها را نمی توان مجدداً در فیلترها دسته بندی یا سازماندهی کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.