اندروید 15 از طراحی One UI برای کنترل صدا کپی می کند

گوگل ساعاتی پیش دومین نسخه بتا اندروید 15 را منتشر کرد. چندین ویژگی جدید و بهبودهای رابط کاربری را معرفی می کند که به نظر می رسد یکی از آنها از منوی کنترل صدا One UI 6 الهام گرفته شده است. با این حال، علاوه بر آنچه سامسونگ در One UI ارائه می‌کند، اندروید 15 ویژگی‌های مرتبط با پخش رسانه را اضافه می‌کند.

منوی کنترل صدا در اندروید 15 می تواند خروجی رسانه را تغییر دهد

همانطور که در گزارش 9To5Google مشخص شد، گوگل رابط کاربری کنترل صدا را با اندروید 15 بهبود بخشیده است. طراحی آن شبیه به One UI 6.0 است که با باز کردن نوار لغزنده کنترل صدا، منوی کشویی را نشان می دهد. از منوی سرریز گسترش یافته، به شما امکان می دهد میزان صدای آلارم، هشدار تماس، میزان صدای تماس، پخش رسانه و اعلان ها را تغییر دهید.

همچنین شامل یک نوار لغزنده کنترل صدا برای پخش رسانه در دستگاه Google Cast (مانند Google Home یا Google TV) است. یکی از ویژگی‌هایی که در One UI موجود نیست اما در Android 15 وجود دارد، امکان تغییر پخش رسانه از یک دستگاه Google Cast به دستگاه دیگر است. علاوه بر این، کل این منوی سرریز دارای رنگ‌های Material You است.

این منو همچنین دارای دکمه ای برای فعال یا غیرفعال کردن Live Caption است. این ویژگی از قبل در منوی سرریز برای کنترل صدا در One UI 6.0 وجود دارد.

این طراحی جدید ماه گذشته ظاهر شد، اما نهایی نبود، و اکنون در اندروید 15 بتا 2 ظاهر شده است. تغییر دهنده خروجی رسانه Google Cast می تواند در One UI 7.0 ظاهر شود، که می تواند در اواخر امسال در تلفن ها و تبلت های گلکسی عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.