نحوه بازی PUBG با سرعت 120 فریم در ثانیه در گلکسی S23 و سایر تلفن های سازگار

همانطور که بسیاری از طرفداران PUBG ممکن است شنیده باشند، بازی محبوب بتل رویال اکنون از اجرا با نرخ فریم نرم 120 فریم در ثانیه بر روی دستگاه های منتخب با نسخه 3.2 که در 13 می منتشر شد، پشتیبانی می کند.

این بازی قبل از این در همه گوشی های هوشمند اندرویدی به 90 فریم در ثانیه محدود شده بود. ، از جمله تمام گوشی های هوشمند گلکسی.

با نسخه 3.2، PUBG: Mobile برای اجرا با سرعت 120 فریم در ثانیه بر روی گوشی‌های پرچمدار گلکسی: سری گلکسی اس 23، سری گلکسی اس 24 و گلکسی زد فولد 5، پشتیبانی به دست آورده است.

به لطف نرخ فریم بالاتر، PUBG اکنون نرم‌تر از همیشه کار می‌کند و احساس پاسخگویی بیشتری دارد. همچنین ممکن است به شما کمک کند تا تعداد کشته های بیشتری را افزایش دهید، زیرا نرخ فریم بالاتر تاخیر ورودی را کاهش می دهد و به شما کمک می کند اهداف خود را بهتر ردیابی کنید.

نحوه فعال کردن 120 فریم در ثانیه در PUBG در تلفن های هوشمند گلکسی سازگار

بازی‌های موبایلی فشرده گرافیکی اغلب شما را وادار می‌کنند بین نرخ فریم بالاتر و وفاداری گرافیک بالاتر انتخاب کنید. برای PUBG تفاوتی ندارد و بسته به اینکه چه گرافیکی از پیش تنظیم شده در PUBG روی دستگاه شما فعال است، ممکن است فکر کنید که گزینه 120 فریم بر ثانیه در دسترس نیست، اما اینطور نیست.

اگر صاحب یک گوشی گلکسی سازگار با حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه PUBG هستید و نمی‌دانید چگونه نرخ فریم بالاتر را فعال کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله 1. PUBG را باز کنید و به تنظیمات آن بروید (اگر دکمه تنظیمات را نمی بینید، روی فلش کوچک در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید).

نحوه راهنمایی PUBG 120 فریم بر ثانیه - چیکاو

  • مرحله 2. Graphics & Audio را در سمت راست صفحه انتخاب کنید تا به منوی گرافیک بروید.

  • مرحله 3. در اینجا، روی Smooth ضربه بزنید و دکمه Apply را فشار دهید تا به پایین‌ترین پیش‌تنظیم گرافیکی بروید، زیرا این تنها پیش‌تنظیمی است که 120 فریم در ثانیه را می‌توان فعال کرد.

  • مرحله 4. سپس، در زبانه نرخ فریم، Ultra Extreme را انتخاب کنید که حالت 120 فریم بر ثانیه است. با انجام این کار، یک اخطار ریسک عملکرد ظاهر می شود – فقط وقتی این اتفاق افتاد روی Apply کلیک کنید.

PUBG اکنون با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه روی گوشی شما اجرا می‌شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.