حذف نویز به ضبط‌های صوتی در پیام‌های گوگل می‌آید

برای کاهش نویز پس‌زمینه در ضبط‌های صوتی Google Messages، گوگل در حال اضافه کردن ویژگی جدید حذف نویز است. در پستی که توسط کدنویس AssembleDebug در سایت TheSpAndroid نوشته شده است، به نظر می رسد که گوگل در حال آماده سازی ویژگی است که به کاربران پیام های اجازه می دهد هنگام ایجاد یک ضبط صدا، حذف نویز را فعال کنند. فشار دادن دکمه حذف نویز هنگام ضبط، درک دقیق آنچه گفته می شود را برای فردی که پیام صوتی دریافت می کند آسان تر می کند.

تصور کنید هنگام قدم زدن در خیابان سعی در ضبط یک پیام صوتی دارید. بین بوق های ماشین، آژیر پلیس و فروشندگان پیاده رو، هر ویدیویی که ضبط می کنید با نویز پس زمینه بد خواهد بود. حذف نویز دقیقاً همان چیزی است که برای پاک کردن صداهای پس‌زمینه لازم است و تنها صدای شما واضح و قابل درک برای گیرنده پیام است.

لغو نویز در ضبط‌های صوتی گوگل

اسکرین شات هایی که کلید حذف نویز را روشن (L) و خاموش (R) را در کادر گفتگوی ضبط صدا نشان می دهد.

لغو نویز در ضبط‌های صوتی گوگل - چیکاو

حذف نویز در آخرین نسخه بتا برنامه پیام‌های Google که نسخه بتا 20231113_01_RC00 است در دسترس است. برای اینکه ببینید کدام نسخه از پیام‌های Google را دارید، به تنظیمات > برنامه‌ها بروید. پیام‌ها را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید و به پایین بروید. در آنجا شماره حجم برنامه Messages را که در حال حاضر روی گوشی اندروید خود اجرا می کنید، مشاهده خواهید کرد.

AssembleDebug توانست ویژگی جدید حذف نویز را در آخرین نسخه بتای Google Messages امتحان کند و گفت که “نویز پس زمینه را به شدت کاهش می دهد.” دکمه فعال کردن حذف نویز در کادر گفتگوی ضبط صدا یافت می شود و می توان آن را قبل از ضبط صدا یا زمانی که ضبط صدا در حال انجام است روشن کرد. اگر تا به حال از طریق پیام‌های Google پیام صوتی ارسال کرده باشید و به دلیل نویز محیط در پس‌زمینه، گیرنده نتواند آنچه را که می‌گویید بفهمد، این ویژگی از تکرار این اتفاق جلوگیری می‌کند.

اگر به دلایلی برنامه پیام‌های گوگل را در تلفن اندرویدی خود ندارید، می‌توانید با جستجوی آن با نام صحیح آن، برنامه «پیام‌های Google» در فروشگاه Play، آن را پیدا کنید. ما می توانیم با دادن یک میانبر به برنامه در زمان شما صرفه جویی کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.