پس از 3 سال طولانی، اندروید 14 راه خود را به تلویزیون ها باز می کند

دیشب، گوگل در طول I/O سالانه خود، برخی از اطلاعیه های مهم را ارائه کرد. یکی از این موارد این بود که غول موتور جستجو سرانجام اعلام کرد که اندروید 14 بالاخره راه خود را به سمت Android TV و همچنین Google TV باز می کند.

در حال حاضر روی اندروید 12 که نزدیک به سه سال از عمر آن می گذرد، اجرا می شود و این تغییر مدت ها بود. بنابراین در آینده، تلویزیون‌های اندرویدی با سیستم‌عامل نسبتاً جدیدتری کار خواهند کرد. بیایید تمام جزئیات را در این مورد بدانیم.

اندروید 14 برای تلویزیون

گوگل اعلام کرد که اندروید 14 راه خود را به تلویزیون باز خواهد کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های جدید و حتی ویژگی های دسترسی را نیز به همراه خواهد داشت. این غول فناوری فاش کرد که اندروید 14 برای تلویزیون ها “سریع تر و پاسخگوتر” است. اکثر کاربران هنوز با مشکلات لکنت یا یخ زدگی تلویزیون مواجه هستند، بنابراین امیدواریم که با این به روز رسانی این اتفاق بیفتد.

ویژگی های جدید برای تلویزیون ها

در نهایت، ما همچنین در حال دریافت پشتیبانی از تصویر در تصویر با اندروید 14 برای تلویزیون هستیم. بدیهی است که بیشتر برای مدل های تلویزیون واجد شرایط Android 14 کار می کند. آنچه ما فکر می کنیم این است که وقتی این ویژگی فعال شود، کاربران می توانند حتی زمانی که در صفحه اصلی یا برنامه حرکت می کنند، به تماشای محتوا ادامه دهند. چیزی شبیه به آنچه در یوتیوب می بینیم.

این شرکت همچنین می گوید که حالت های انرژی جدید وجود خواهد داشت. ما تاکنون سه حالت مختلف صرفه جویی در مصرف انرژی را دیده ایم که شامل حالت کم انرژی، حالت بهینه انرژی و حالت افزایش انرژی می شود.

علاوه بر این، این شرکت چند ویژگی دسترسی نیز اضافه کرده است. این شامل تصحیح رنگ، گزینه‌های متنی پیشرفته و ناوبری بهبودیافته است.

در طول I/O، گوگل همچنین به ما اطلاع داد که هوش مصنوعی اکنون راه خود را به تلویزیون‌ها باز کرده است. گفته می‌شود که Gemini توضیحات محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را که می‌توانیم در صفحه اصلی ببینیم، تقویت می‌کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.