Google Messages ویژگی Photomoji را برای عکس العمل های فوری معرفی می کند

گوگل اخیراً با ارائه چندین ویژگی جدید برای یکی از بهترین برنامه های پیام رسان اندروید، Google Messages، جشن یک میلیارد کاربر RCS را اعلام کرد. خب، لیست ویژگی‌های جدید به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا پیام‌های گوگل این قابلیت را پیدا می‌کند که عکس‌های شما را از طریق ویژگی Photomoji به واکنش تبدیل کند.

Google Messages ویژگی Photomoji را دریافت می کند که به شما امکان می دهد از آنها به عنوان واکنش و برچسب استفاده کنید و به کاربران روش جدیدی برای واکنش به پیام ها ارائه می دهد. به گفته این وبلاگ، اگر شما شروع به دیدن یک نشان دایره ای شکلی که روی دکمه ایموجی در داخل قسمت نوشتن قرار دارد، پیام های جدید Google شما را از در دسترس بودن ویژگی Photomoji مطلع می کند.

Google Messages Photomoji هنوز به طور گسترده عرضه نشده است

همچنین می‌توانید با فشار طولانی متن پیامک یا چت RCS، اسکرول کردن به انتهای نوار واکنش‌ها و ضربه زدن روی دکمه «ایجاد» یک Photomoji جدید اضافه یا ایجاد کنید. همچنین، می‌توانید از دکمه Create در انتخابگر شکلک برای ایجاد Photomoji‌های جدید قبل از ارسال استفاده کنید. با انجام این کار، انتخابگر رسانه برای انتخاب یک تصویر باز می شود. سپس Google Messages تصاویری را که می‌توانید به واکنش تبدیل کنید برجسته می‌کند.

Google Messages Photomoji هنوز به طور گسترده عرضه نشده است - چیکاو

توجه داشته باشید که نمی توانید Photomoji ایجاد شده را به صورت دستی ویرایش کنید. Google Messages همه این کارها را به تنهایی از طریق یک فرآیند خودکار انجام می دهد. برخی از کنترل های دستی خوب بود، اما مکانیسم گوگل به خوبی کار می کند. هنگامی که Google Messages Photomoji ارسال شد، به عنوان یک واکنش تحویل داده می شود. اندازه Photomoji مشابه همه ایموجی های دیگر است، بنابراین هیچ گونه برجسته ای وجود ندارد. با این حال، برای پیش نمایش بزرگتر می توانید روی Photomoji ضربه بزنید.

Photomojis شما و آنچه دیگران برای شما ارسال می‌کنند در یک برگه سفارشی در کنار Emoji، GIFها و Stickerها و همچنین در نوار واکنش‌ها ظاهر می‌شوند. Google Messages به شما این امکان را می دهد که آن را بر اساس همه، شما و دیگران مرتب کنید. قابل ذکر است که ویژگی Google Messages Photomoji هنوز به طور گسترده در دسترس نیست و تحت برنامه بتا قرار دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.