چگونه اکانت های خصوصی توییتر را ببینیم؟

توییتر بهترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای یافتن چیزهای جدید و ماندن در جریان افراد و موضوعات مورد علاقه خود است. بسیاری از توئیتر صرفا برای خواندن استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از آن برای برقراری ارتباط خود استفاده می نمایند. در این مقاله یک راهنمای دقیق در مورد نحوه مشاهده حساب های خصوصی توییتر به شما آموزش می دهیم.

جواب سریع

مطمئن ترین راه برای مشاهده حساب های خصوصی توییتر، دنبال کردن آنهاست. متاسفانه ممکن است درخواست شما پذیرفته نشود. اگر چنین است، اگر توییت‌ها ذخیره شده‌اند، می‌توانید از جستجوی Google استفاده کنید. آخرین روش ایجاد یک حساب توییتر جعلی از شخصی است که هدف آن را دنبال می کند. اما به خاطر داشته باشید که این برخلاف استانداردهای جامعه توییتر است.

سیاست حفظ حریم خصوصی توییتر

توییتر اپلیکیشنی است که به شما حریم خصوصی و در نتیجه قدرت مدیریت داده هایتان را می دهد.

یک حساب کاربری خصوصی توییتر شبیه به یک صفحه خصوصی در اینستاگرام  است، که افراد می توانند پست های شما را فقط به دوستان شما (یا افراد منتخب) مشاهده کنند.

ممکن است بخواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا فقط با تعدادی از دوستان نزدیک و بستگان خود به صورت خصوصی ارتباط برقرار کنید. در این صورت از استفاده از حساب شخصی سود خواهید برد.

گزینه‌های ساده حریم خصوصی در توییتر که به کار می‌آیند به شما امکان می‌دهند کنترل کنید چه کسی می‌تواند حساب توییتر شما را ببیند و چه چیزی را می‌بیند.

چگونه اکانت های خصوصی توییتر را ببینیم؟

در این مقاله سه راه برای مشاهده اکانت های خصوصی توییتر به شما ارائه می شود.

روش شماره 1: یک حساب خصوصی دنبال کنید

از آنجایی که سیاست حفظ حریم خصوصی توییتر، دیدن توییت‌های خصوصی از یک حساب خصوصی را به غیر از دنبال‌کنندگان منع می‌کند، ارسال درخواست فالو برای آن شخص کارآمدترین روش برای مشاهده یک حساب توییتر خصوصی است (با فرض اینکه طرف مقابل درخواست را بپذیرد).

پس از ارسال درخواست باید منتظر بمانید تا شخص آن را بپذیرد و می توانید فعالیت های او را مشاهده کنید.

اما احتمال زیادی وجود دارد که شخصی که می خواهید دنبال کنید درخواست شما را نپذیرد. در زیر روش های دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

روش شماره 2: کش جستجوی گوگل

اگر شخصی که می‌خواهید اکانت خصوصی او را مشاهده کنید، حافظه پنهان خود را دارد، می‌توانید توییت‌های او را از طریق Google مشاهده کنید، زیرا جستجوی Google اجازه می‌دهد توییت‌های ذخیره شده در حافظه پنهان در تصاویر Google ظاهر شوند.

اکثر مردم Google Cache را روشن می‌کنند، زیرا جستجوی آن‌ها را بیشتر می‌کند، به آن‌ها اجازه می‌دهد به مخاطبان بیشتری دست یابند و فالوورهای بیشتری به دست آورند.

می‌توانید یک توییت را از طریق جستجوی تصویر Google با نام مکانی که ممکن است در توییت ذکر شده باشد، هر کلمه کلیدی یا هر پیوندی که ممکن است شامل شده باشد پیدا کنید.

برای مشاهده اکانت خصوصی از طریق گوگل در اینجا می توانید انجام دهید:

  • به صفحه اصلی Google بروید.

  • در نوار جستجو، “Twitter _name_” شخصی را که به دنبال توییت های او هستید تایپ کنید.

  • برای یافتن توییت‌ها یا نمایه‌های قابل دسترس، برگه «تصاویر» را انتخاب کنید.

روش شماره 3: ایجاد یک حساب کاربری جعلی

اگر هیچ یک از روش‌های بالا کار نکرد، می‌توانید یک حساب توییتر جعلی ایجاد کرده و شخص مورد نظر را فالو کنید.

برای موفقیت این روش بهتر است یک حساب کاربری با نام دوست فرد ایجاد کنید. شانس پذیرش درخواست شما را به شدت افزایش می دهد.

سوالات متداول

آیا امکان دیدن فالوورهای یک حساب خصوصی وجود دارد؟

اگر حساب توییتر خصوصی باشد، می‌توانید بیوگرافی، عکس روی جلد، عکس نمایه، دنبال‌کننده و تعداد توییت‌ها، فالوورها و لایک‌های یک فرد را ببینید، اما نمی‌توانید توییت‌ها، پست‌ها، رسانه‌ها یا عکس‌ها را در آن ببینید.

حساب توییتر قفل شده چگونه است؟

در توییتر، قفل نماد یک حساب کاربری محافظت شده با رمز عبور است. توییت‌های حساب‌های خصوصی فقط در صورت داشتن مجوز قابل مشاهده هستند. شرکت‌ها و افراد می‌توانند تصمیم بگیرند که توییت‌های خود را با رمز عبور محافظت کنند تا تماشای آن‌ها را محدود کنند.

وقتی اکانت توییتر شما قفل است به چه معناست؟

اگر توییتر فعالیت مشکوکی را شناسایی کند یا مشکوک به هک شدن یک حساب کاربری باشد، ممکن است آن را قفل کند. اگر یک حساب توییتر به خطر بیفتد یا قوانین توییتر یا قرارداد کاربر را نقض کند، ممکن است برای مدت کوتاهی قفل یا تعلیق شود.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.