اکنون می‌توانید در مورد ویدیوهای یوتیوب از هوش مصنوعی بارد گوگل سؤال کنید

گوگل در یک پست رسمی وبلاگ فاش کرد که چت ربات هوش مصنوعی آن، Bard AI، اکنون توانایی پاسخگویی به سوالات مربوط به ویدئوهای یوتیوب را دارد. در حالی که Bard AI گوگل می‌توانست ویدیوهای یوتیوب را با کمک یک برنامه افزودنی مدیریت و تجزیه و تحلیل کند، اکنون چت بات می‌تواند پاسخ‌های خاصی در رابطه با محتوای یک ویدیو به شما بدهد.

گوگل می گوید: «به عنوان مثال، اگر به دنبال ویدیوهایی در مورد طرز تهیه کیک روغن زیتون هستید، اکنون می توانید بپرسید که دستور پخت در ویدیوی اول به چند عدد تخم مرغ نیاز دارد. این عالی است زیرا به شما کمک می‌کند تا عمیقاً با ویدیوهای یوتیوب درگیر شوید، که قبلاً با افزونه یوتیوب برای Bard امکان‌پذیر نبود. با توانایی جدید چت ربات هوش مصنوعی Google Bard، به جای درخواست برای یافتن ویدیوی سفر، اکنون می توانید از Bard بپرسید که مکان در کجا قرار دارد.

ویژگی جدید Google Bard AI YouTube برای همه کاربران در دسترس است - چیکاو

ویژگی جدید Google Bard AI YouTube برای همه کاربران در دسترس است

توانایی این ربات چت هوش مصنوعی Bard برای تجزیه و تحلیل عمیق ویدیوهای یوتیوب در پشت یکی از ویژگی هایی است که یوتیوب به طور جداگانه در حال آزمایش آن است تا به شما امکان می دهد درباره ویدیوها سؤال بپرسید. این یک تجربه انتخابی برای مشتریان یوتیوب پریمیوم است که به خلاصه کردن ویدیو، توصیه ویدیوهای مرتبط و توضیح بیشتر درباره یک موضوع کمک می‌کند. ویژگی یوتیوب اطلاعات را از وب و ویدیو می گیرد.

Google Bard AI می‌تواند به سؤالات مربوط به ویدیویی که کاربر در حال مشاهده آن است پاسخ دهد و مکالمه در حین پخش ویدیو انجام می‌شود. خلاصه‌کننده از هوش مصنوعی مولد برای ارائه نمای کلی ویدیو استفاده می‌کند. کاربران می توانند به گفتگو ادامه دهند و همچنین سوالات بعدی را بپرسند. نکته خوب این است که ویژگی جدید YouTube Bard AI گوگل برای همه کاربران در دسترس است، حتی اگر در حال آزمایش باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.