واتساپ اکنون به کاربران آیفون اجازه می دهد تا از طریق ایمیل وارد شوند

پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتساپ که متعلق به متا است در حال ارائه یک ویژگی آدرس ایمیل در iOS است. این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می دهد تا آدرس ایمیل را با حساب واتساپ خود مرتبط کنند.

نکات برجسته

  • واتساپ در حال ارائه یک ویژگی آدرس ایمیل در iOS است.
  • این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می دهد تا آدرس ایمیل را با حساب واتساپ خود مرتبط کنند.
  • در حالی که پیوند یک آدرس ایمیل به یک حساب واتساپ یک روش ورود اضافی را معرفی می کند، کاربران همچنان برای ایجاد یک حساب جدید باید یک شماره تلفن داشته باشند.

در حالی که این ویژگی جدید در تغییرات رسمی در اپ استور ذکر نشده است، انتشارات اطلاعاتی شناخته شده واتساپ WABetaInfo تایید کرده است که واتساپ قابلیت مرتبط کردن آدرس ایمیل با حساب واتساپ را آزاد می کند.

برای بررسی اینکه آیا این ویژگی در حساب واتس اپ شما عرضه شده است یا خیر، به تنظیمات WhatsApp > حساب بروید.

ویژگی آدرس ایمیل به‌عنوان یک پشتیبان مفید به‌ویژه برای مواقعی که کاربران در دریافت پیام‌های SMS با مشکل مواجه می‌شوند، عمل می‌کند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که کاربران همچنان می‌توانند با استفاده از روش پیش‌فرض، که شامل درخواست کد ۶ رقمی از طریق پیامک است، وارد واتساپ شوند.

در حالی که پیوند یک آدرس ایمیل به یک حساب واتساپ یک روش ورود اضافی را معرفی می کند، کاربران همچنان برای ایجاد یک حساب جدید باید یک شماره تلفن داشته باشند.

اگر هنوز ویژگی جدید را دریافت نکرده اید، فقط کمی صبر کنید زیرا در حال حاضر در حال عرضه است.

معرفی Chat Lock در واتساپ

به نظر ما، ویژگی جدید با هدف بهبود تجربه کاربری و امنیت حساب در واتس اپ با دادن گزینه های بیشتر به کاربران برای دسترسی به حساب های خود و بازیابی آنها در صورت نیاز، انجام می شود.

اخیراً واتساپ قابلیت جدید چت صوتی را برای گروه های بزرگ راه اندازی کرده است. هنگامی که چت صوتی را شروع می کنید، اعضای گروه به جای تماس، یک اعلان فشار برای پیوستن دریافت می کنند. ویژگی جدید چت صوتی فقط برای گروه های 33 تا 128 نفره در دسترس است. اعضای گروهی که در چت صوتی نیستند می‌توانند نمایه‌های افرادی را که در چت صوتی هستند از سربرگ چت و برگه تماس‌ها ببینند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.