تجربه هوش مصنوعی متا در واتساپ بهتر می شود

ماه گذشته، متا نسخه بتای واتساپ را برای اندروید به‌روزرسانی کرد و این امکان را برای افراد فراهم کرد تا با استفاده از نوار جستجو به هوش مصنوعی متا دسترسی پیدا کنند. خوب، این شرکت این ویژگی را حتی بیشتر بهبود بخشیده است و تجربه جدید را در بسیاری از کشورها در سراسر جهان در دسترس قرار می دهد.

بر اساس گزارش جدیدی از WABetaInfo، نوار جستجو در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید و iOS اکنون نماد هوش مصنوعی متا را نشان می‌دهد و می‌گوید «از هوش مصنوعی متا بپرس یا جستجو کن». این نماد و همچنین برچسب به افراد امکان می دهد بدانند که علاوه بر جستجوی مخاطبین، پیام ها و رسانه ها می توانند از نوار جستجو برای دسترسی به هوش مصنوعی متا استفاده کنند. هر چند این همه نیست. این برنامه اکنون دکمه Meta AI را در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش نشان می دهد. پس از کلیک بر روی آن، برنامه مکالمه با ربات چت را باز می کند.

طراحی مجدد نوار جستجو برای Meta AI در واتساپ - چیکاو

بر اساس گزارش ها، واتساپ نوار جستجوی بازطراحی شده و دکمه هوش مصنوعی متا را در بسیاری از کشورهای جهان از جمله هند راه اندازی می کند. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه برنامه ای که این تغییرات با آن وارد می شود وجود ندارد. اگر در کانال بتا هستید، سعی کنید برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید تا از ویژگی های جدید لذت ببرید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.